قیمت تعویض پنجره فرسوده با پنجره دوجداره هلالی

تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

با استفاده از پنجره دوجداره هلالی یو پی وی سی میتوان گفت بیش از ۸۰% در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. جداره های داخلی و ساختار شبکه ای پروفیل های دوجداره پنجره های یو پی وی سی ، شیشه های دو جداره یو پی وی سی  با گاز میانی آرگونی که در این محصول استفاده شده مانعی قوی در برابر تمام آلودگی های صوتی است و مانعی محک در مقابل حدر رفتن انرژی بشمار می آید.از مهمترین مزایای استفاده درب و پنجره‌های دوجداره هلالی یو پی وی سی امکان نصب آسان راحت و بدون تخریب آنها بر روی ساختمان‌هایی با درب و پنجره‌های قدیمی و فرسوده در کوتاه ترین زمان ممکن می‌باشد.

بنابراین شما عزیزان اصلا نباید هیچ نگرانی از تخریب، گچ‌کاری، رنگ‌آمیزی و بنایی برای تعویض پنجره‌های فرسوده و قدیمی ساختمان های خود با در و پنجره‌های دو جداره هلالی یو پی وی سی باشند و به راحتی می‌توانید از مزایای این نوع در و پنجره های دوجداره هلالی در ساختمان‌های خود بهره‌مند شوید.

تعویض پنجره های قدیمی

قیمت تعویض پنجره فرسوده با پنجره دوجداره هلالی

گروه تولیدی درب و پنجره های دوجداره دلوین درکرج با تیم نصب متخصص و حرفه‌ایی و با تجربه خود توانسته است در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه تخریب پنجره‌ فرسوده و قدیمی را با پنجره‌های دوجداره هلالی تعویض نماید و رضایت مشتریان را جلب نماید.

ساخت پنجره دوجداره هلالی به این صورت است که پروفیل های دوجداره در دستگاه های مخصوص در دمایی حدود ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد در مدت زمانی مشخص نگهداری می‌شود و درنهایت بعداز انعطاف پذیر شدن پروفیل های دوجداره آن را از دستگاه خارج کرده و بر روی شابلون قرار میدهند تا دقیقا شکل مورد نظر بدست آید.ساخت پنجره های دوجداره هلالی در ابعاد و اندازه های دلخواه که پس از بازدید و اندازه گیری دقیق آن توسط کارشناسان شرکت ماندگار انجام خواهد گرفت.

پنجره دوجداره هلالی در رنگ های سفید و لمینت طرح چوب قابل ساخت شدن است.

پنجره هلالی

قیمت تعویض پنجره فرسوده با پنجره دوجداره هلالی

مزایای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در کرج شامل:

صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفتن گرما

در مقابل تابش نور خورشید و شرایط مختلف جوی تغییر رنگ نمیدهند

عایق صوتی

مقاوم در مقابل رطوبت و زنگ زدگی و گردو غبار

عایق عالی در برابر نفوذ باران به داخل

موارد تاثیر گذار در قیمت تعویض پنجره فرسوده با پنجره دوجداره هلالی شامل موارد زیر میشود:

خم پروفیل،شيشه های دوجداره،يراق آلات،رنگ پروفیل،بازشو پنجره دوجداره هلالی،توری،هزینه نصب و …