قیمت تعویض پنجره آهنی با یو پی وی سی ویستابست

قیمت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

قیمت تعویض پنجره آهنی با یو پی وی سی ویستابست را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره upvc بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد. قیمت تعویض پنجره آهنی با یو پی وی سی برای ساختمان نوساز با ساختمان هایی که درب و پنجره های قدیمی داشته و تصمیم به تعویض آن با درب و پنجره دوجداره را دارند متفاوت می باشد.علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب آن می باشد.

محاسبه قیمت تعویض پنجره آهنی با یو پی وی سی ویستابست

در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه كل كار، هزینه های جانبی همچون هزینه فرز كاری، جوشكاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از كار محاسبه میگردد. با توجه به بالا رفتن هزینه های مربوط به انرژی و لزوم اجرای مدیریت مصرف در منازل شما می توانید بدون تخریب اقدام به تعویض نمایید. تعویض پنجره آهنی و استفاده از در و پنجره های عایق یا به عبارتی تعویض پنجره های فرسوده و قدیمی با پنجره های دو جداره upvc در سالیان اخیر و با توجه به رویکرد بهینه سازی در مصـــــــرف سوخت و آگاهی مردم مورد توجه قرار گرفته است.

تعویض پنجره های منازل خانگی صنعتی
تعویض پنجره های منازل خانگی صنعتی

نکات اساسی و مهم در خرید پنجره یو پی وی سی ویستابست (upvc)

  • طراحی استاندارد پنجره دوجداره
  • اندازه گیری دقیق  و انتخاب نوع پروفیل یو پی وی سی جهت پنجره دوجداره
  • تولید استاندارد شیشه و پنجره دوجداره
  • نصب استاندارد پنجره دوجداره

آیا تعویض پنجره آهنی با یو پی وی سی ویستابست نیاز به تخریب دارد؟

تعویض پنجره آهنی با یو پی وی سی بدون تخریب انجام می شود. تصور اینکه تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره upvc همراه با تخریب، بنایی، گچ کاری و رنگ آمیزی دیوار همراه می باشد، رایج است. این تصور موجب شده که بسیاری از افراد نسبت به تعویض پنجره قدیمی اقدام نکنند. در صورتی که تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc کاملا بدون تخریب است. قیمت تعویض پنجره آهنی در بازار با نوساناتی همراه است.

زمان نصب پنجره آهنی با یو پی وی سی ویستابست

تعویض و نصب درب و پنجره دوجداره برای یک واحد ساختمانی نرمال با ۶ تا ۸ عدد پنجره، بطور تقریبی ۸ ساعت در یک روز زمان می برد. هنگام تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب، اقدامات تعویض به صورت موازی انجام می گردد. انجام این مراحل موجب می شود که خللی در شرایط سکونت در واحد ساختمانی ایجاد نگردد. بطور مثال در فصل سرما بدلیل ورود سرمای بیرون به داخل خانه، مرحله نصب هر پنجره سریعا بعد از برش پنجره انجام می گردد. قیمت تعویض پنجره آهنی با یو پی وی سی ویستابست را از کارشناسان ما جویا شوید.