قیمت انواع upvc | نمایندگی ویستابست کرج | شرکت دلوین

بهترین upvc در کرج | قیمت پروفیل وین تک | دلوین

قیمت انواع upvc: این مقاله در رابطه با جزییات ، پنجره یو پی وی سی می باشد که در ادامه مورد بررسی و به آن می پردازیم .

قیمت انواع upvc | نمایندگی ویستابست کرج | شرکت دلوین

جزییات پنجره دو جداره :

کاربرد کارایی و انواع ظاهر و رنگ : گوناگونی طرح و رنگ مختلف ، پنجره ها دست معماران را باز کرده است . پتانسیل چرخشی این پنجره بر روی افقی و عمودی  و چند حالته بودن ، پنجره یو پی وی سی دارای دست گیره های چرخشی کار با ان را سهولت بخشیده و همین قضیه باعث چرخش جریان هوا نیز می شود .

اقتصادی

پنجره یو پی وی سی احتیاج به زدن رنگ ندارد و به سلیقه مشتری به صورت سفید یا رنگی تولید و تحویل داده می شود . تمیز کاری پنجره یو پی وی سی با ترکیب اب و صابون و به اسانی صورت می گیرد و دوره رنگ زدن ندارد .

بهداشتی و محکم

این پنجره مقاوم و مستحکم است است در برابر رطوبت و نم ، باران های اسیدی و شیمیایی ، در فضای بازی  دچار هیچ خرابی ، پوسیدگی و خوردگی و خرابی نمی شود . در مواد تولید کننده پنجره یو پی وی سی بسیار کم بوده و این نقطه قوت باعث استفاده ان در مکان هایی مثل بیمارستان ، ازمایشگاه ها و مراکز بهداشتی شده است .

قیمت انواع upvc | نمایندگی ویستابست کرج | شرکت دلوین

عایق صوتی

شیشه های چند جداره ، نوع گاز غیر طبیعی میان جدار شیشه ها ، به کار بردن درز گیره های لاستیکی مساعد  و همین طور فضای پروفیل های یو پی وی سی  سبب شده ، در مقایسه با پنجره های دیگر سبک تر ، عایق تر در مقابل صدا و حرارت باشد .

اقسام عایق پر کننده شیشه دو جداره پنجره یو پی وی سی :

-گاز اوزون

– تلفیق های عایق صوتی و حرارتی

به کار بردن از عایق های صوتی و حرارتی از نقطه قوت های پنجره های یو پی وی سی می باشد و ان را از پنجره های عادی متمایز کرده است ، عایق بودن این پنجره باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی می شود . درز در این پنجره ها موجب ذخیره گرما و انرژی می شود .

 قیمت پنجره دوجداره کرج

جزییات پنجره دو جداره یو پی وی سی :

کاربرد و تنوع شکل و رنگ : گوناگونی رنگ و قابلیت ساخت با سبک های جور وا جور ، پنجره ها را برای هر سبکی از معماری محیا می سازند . پتانسیل چرخش پنجره روی دو محور افقی و عمودی توسط چرخش دستگیره ، سبب استفاده اسان برای تبادل هوا و باز و بسته کردن پنجره ها را می دهد .

اقتصادی : پنجره دو جداره یو پی وی سی احتیاجی به رنگ زدن ندارد و بر حسب سلیقه مشتری به صورت سفید و یا رنگی ساخته می شود . این پنجره تمیز کاری اسانی دارند و با ترکیب اب و صابون پاک می شوند و احتیاجی به جلا و رنگ زدن ندارند .

بهداشتی و مستحکم

ویژگی های ماده به کار رفته در پنجره دو جداره یو پی وی سی ، سبب استحکام و مقاومت این پنجره می شود . عایق است و از ورود الودگی صوتی و هوا جلوگیری می کند . پوسیده و خورده نمی شود و طول عمر بالایی نیز دارد .

عایق صوتی

شیشه پنجره های چند جداره ، بین شیشه های ان از گازی بی اثر پر شده

و به کار بری درزگیر های لاستیکی و به علاوه فضای پروفیل های یو پی وی سی ، سبب شده است

که اول از همه از انواع پنجره های دیگر وزن سبک تر و کم تری را داشته باشد

پنجره دوجداره ویستابست کرج

و علاوه بر ان عایق بسیار خوبی در مقابل صدا و هوا می باشد .

طبیعت دوست

مواد به کار رفته در پنجره یو پی وی سی به طور کامل بازیافت می شود و به طبیعت بر می گردد .

در ادامه پنجره های کهنه و ضایعات ساخت پنجره های یو پی وی سی می توانند

خرد و له شوند و دوباره در تولید بقیه محصولات به کار رفته شود .

ضد اشتعال و برق گرفتگی

ماده یو پی وی سی دمای احتراق ان ۳۸۰ درجه سانتی گراد می باشد . نسبت به پنجره های چوبی زمان بیشتری می برد که شعله بگیرد و بر عکس جنس چوب این پنجره خود به خود خاموش می شود .