قیمت انواع upvc کرج | فروش وین تک | دلوین

انواع upvc کرج | فروش پنجره وین تک | دلوین

قیمت انواع upvc کرج: در این مقاله به پنجره های دو جداره یو پی وی سی بزرک می خواهیم بپردازیم . این پنجره یو پی وی سی بزرگ طرفدار و خواهان انبوهی دارد . همین پر طرفدار بودن آن سبب شده تولید و ساخت آن هم بیش تر شود . کار برد و استفاده آن اکثرا در ، خانه های بزرگ و ویلایی یا ساختمان های اداری می باشد . از خوبی های این پنجره به تبادل راحت هوا و نور گیری خوب آن اشاره کرد .

قیمت انواع upvc کرج | فروش وین تک | دلوین

به دلیل بزرگ بودن پنجره فضای اشغالی آن زیاد است . نمای خارجی را به داخل ساختمان و … می اورد و دسترسی چشمی خوبی دارد . می رویم سراغ تفاوت و فرق این پنجره با بقیه پنجره ها ، از محدودیت های ان می گوییم .

قابل توجه است سایز و اندازه این پنجره بزرگ است همیل دلیل بر این می شود ، وزن آن سنگین شود . یراق آلات خاصی احتیاج دارد و باید روی اصول خاصی ساخته و نصب شود .

موارد حایز اهمیت در پنجره بزرگ دو جداره یو پی وی سی

استاندارد پروفیل به کار رفته : اگر پنجره های بزرگ دو جداره یو پی وی سی ، تحت آزمایش برای فشار وزن آن صورت نگیرد ، در این صورت اصولی نبوده و صدمه پذیر می باشد .

پس اگر پنجره بزرگ موردی می باشد که سلیقه و انتخاب شما است ، حتما باید کیفیت و برند خوب و بررسی روی آن صورت گیرد و از امنیت آن خار تان جمع شود .

یراق آلات پنجره یو پی سی : بعد از پروفیل ها پر اهمیت ترین اجزای پنجره دو جداره یراق پنجره است .

همان طور که گفتیم پنجره بزرگ و سنگین وزن می باشد و هنگامی که از یراق خوب و معتبر استفاده نکنید ،

یراق الات و هم پروفیل و خود پنجره صدمه می بیند و پنجره بلا استفاده می شود .

پنجره دوجداره وین تک کرج

انواع بازشو پنجره دو جداره

می توانید در پنجره بزرگ دو جداره از هر باز شویی استفاده کنید . ولی بهر حال باز نوع انتخاب باز شو در پنجره بسیار مهم می باشد . نوع کشویی ، فولکس واگنی ، آکاردیونی ، ثابت ، تک حالته ، دو حالته و … می باشد .

باز شوی فولکس واگنی ، از بهترین و البته گران قیمت ترین باز شو ها می باشد و  دارای طول عمر زیاد و کارایی خوب است .

برای انتخاب باز شو و قاب ترجیح این است که از کار شناس و افراد ماهر کمک بگیرید .

قیمت انواع upvc کرج | فروش وین تک | دلوین

ضخامت پروفیل

حواس تان در پنجره های بزرگ دو جداره باید به پروفیل های به کار برده شده در پنجره ها باشد که از نوع یو پی وی سی هفتاد باشد . برای طول عمر و دوام پروفیل باید ، حتما هفتاد سانتی متر باشد .  ( upvc 70 )

پروفیل گالوانیزه

صد در صد باید درون پروفیل پنجره بزرگ دو جداره یو پی وی سی از پروفیل گالوانیزه استفاده شود . برند خوب و استاندارد وین تک صد در صد دارای پروفیل گالوانیزه می باشد . اگر پروفیل پنجره فیک و تقلبی باشد ، یا این که برند نا شناس و بدون پروفیل گالوانیزه باشد ، ابدا نباید در پنجره مورد استفاده قرار گیرد . اللخصوص برای پنجره های بزرگ دو جداره یو پی وی سی به دلیل وزن و فشار زیاد این پنجره به سرعت اسیب می بیند .

پنجره دوجداره کرج

قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی بزرگ

هزینه پنجره های بزرگ مثل بقیه پنجره ها به نوع برند و جنس پروفیل ، نوع باز شو ها و لنگه های آن ، و اندازه آن بر می گردد .

قیمت پنجره دو جداره بر اساس ابعاد و بر حسب متر مربع محاصبه می شود .

برای در اوردن قیمت دقیق پنجره باید از کار شناس مربوطه مشورت بگیرید تا برای شما قیمت را ، از ابعاد ، نوع برند و باز شو ها و … حساب کند .

قیمت پنجره بزرگ دو جداره به نسبت و کارایی در ویلا ، یا آپارتمان ها و … بر حسب مقدار مصرفی پروفیل و هزینه نصب و دست مزد حساب می شود .

در این سبک پنجره تنوع در طرح و مدل ها زیاد می باشد که باز بسته به انتخاب شما قیت تغییر می کند .