قیمت انواع توری کرج | پنجره وین تک کرج | شرکت دلوین

توری پلیسه پنجره دوجداره | پنجره وین تک کرج | دلوین

قیمت انواع توری کرج : هدف از نوشتن این مقاله راجب توری پنجره های دو جداره می باشد . استفاده توری  پنجره در کرج برای جلو گیری ورود حشرات و گرد و غبار می باشد . جنس این توری ها از الیاف فایبر گلاس با رزین پلی استر می باشند که به صورت پلیسه ای شکل گرفته است و تولید شده است که این توری ضد گرد و غبار می باشد

قیمت انواع توری | شرکت دلوین

به دلیل این که آنتی استاتیک است جلوی دید را نمی گیرد و احتیاجی به تمیز کاری ندارد . فریم این مدل توری با رنگ پنجره یو پی وی سی یکی می باشد . این توری بسیار ظریف می باشند هنگامی که در پشت پنجره شما نصب می شود و جلوه زیبایی به نمای ساختمان و پنجره شما می دهد .

توری برای پنجره دوجداره 

توری برای جلوگیری از ورود حشرات قابلیت نصب در پنجره های دو جداره یو پی وی سی  در کرج ، المینیومی ، چوبی و اهنی می باشند . دارای پتانسیل های جالب و خاص نسبت به بقیه هستند . در سه مدل هستند ، ثابت ، پلیسه ای و رولینگ تولید می شوند . شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره  در کرج با شرکت دلوین تماس بگیرید.

انواع توری پنجره دو جداره یو پی وی سی 

توری های ثابت : همان طور که اسم ان رویش است غیر قابل باز شدن می باشد و فقط زمان شست و شو می تواند باز شود .

توری های لولایی : این توری همانند پنجره باز شو معمولی به واسطه لولا قابلیت باز شدن را دارد .

توری پلیسه ای : از جدید ترین مدل توری در پنجره های دو جداره یو پی وی سی می باشد که به صورت مکانیکی در سمت چپ و راست می تواند حرکت کند . این توری از جنس فایبر گلاس است و به هیچ عنوان دوده ، چربی و گرد و خاک را به خودش جذب نمی کند و بنا بر این احتیاج به شست و شو هم ندارد و با جاروبرقی هم تمیز می شود . توری پلیسه ای حاوی یک قاب محافظ است که هنگامی که به توری نیازی نداشتید به راحتی جمع می شود . توری پلیسه ای بر خلاف توری های رولینگ مشکلی در ابعاد ندارد .

بیشتر بخوانید: پنجره وین تک کرج

عامل های تاثیر گزار در قیمت تولید پنجره دو جداره یو پی وی سی 

برای جلوگیری از اتلاف انرژی در گرما باز گذاشتن پنجره ها می باشد ولی همین سبب ورود حشرات موذی میشود . با ورود حشرات اسایش سایرین اعضای خانواده کسر می شود . به همین منظور از توری می توانید استفاده کنید . از گذشته تا حال نصب توری بابق بوده است ، اگر می خواهید توری قبلی خود را عوض کنید و توری جدید را نصب کنید ، اگاه باشید که اگر این عمل به دست ادم ناشی در این زمینه انجام شود هم زیبایی را کم می کند و خوب عمل نمی کند . راه حل هایی برای این مشکل وجود دارد . شما می توانید از توری های اماده کشویی استفاده کنید .

عامل های موثر در قیمت تولید توری پنجره دو جداره یو پی وی سی 

این مورد هنگامی صدق می کند که ابعاد و اندازه پنجره تان استاندارد توری هم خوانی داشته باشد . اگر این طور نباشد به اندازه گیری به وسیله متخصص ، پنجره توری بر حسب ابعاد پنجره با استفاده از المینیوم در گارگاه ساخته می شود . راه کاری به نسبت ارزان و کار راه انداز است در مقابل ورود حشرات و گرد و غبار می باشد .

مدل های توری پنجره دو جداره یو پی وی سی :

  • توری دو جداره یو پی وی سی
  • توری المینیومی
  • توری پلیسه ای
  • توری مش اکریلیک
  • توری اهن ربایی
  • توری پنجره گالوانیزه
  • توری فایبر گلاس
  • توری حصاری
جنس قاب پنجره و نوع توری 

دو عامل موثر پر اهمیت در قیمت جنس و نوع تولید قاب و توری می باشد . جدیدا در کار گاه های تولید توری از المینیوم و پی وی سی برای تولید و ساخت چارچوب مصرف می شود . هزینه توری پنجره یو پی وی سی هم بر حسب کیفیت و نرم و ضخامت ان متفاوت می باشد . اگر یک مورد را در نظر نگیرید می تواند به همراه خود تعمیرات احتمالی و نادیده ای باشد که باید لولا ها و یا دست گیره ها صورت گیرد و همین باعث زیاد شدن دست مزد می شود .