فروش پنجره دوجداره ایرانی رنگی کشویی کرج

در و پنجره دوجداره upvc رنگی

فروش پنجره دوجداره ایرانی رنگی کشویی برندی است که در تولید آن از بهترین پروفیل و مواد اولیه درجه یک استفاده شده باشد و در ساخت آن از آزمایشات تخصصی در سطح بالا بهره برده شده باشد و شرکت تولیدکننده آن دارای نمایندگی معتبر باشد. فروش پنجره دوجداره ایرانی رنگی کشویی باید بهترین مقاومت در برابر ضربه و دما را داشته باشند و عایق گذاری در آنها به صورتی باشد که کمترین هدر رفت و اتلاف انرژی را داشته باشند و کمترین آلودگی صوتی از آنها عبور کند.

فروش پنجره دوجداره ایرانی رنگی کشویی کرج

در فروش پنجره دوجداره ایرانی کشویی باید از نظر تست ابعاد و هندسه و سطح مقطع پروفیل ضخامت داخلی و بیرونی دارای استاندارد باشد.تولید درب و فروش پنجره دوجداره ایرانی رنگی دوجداره در ایران و جهان استانداردهایی را دارند.فروش پنجره دوجداره ایرانی رنگی کشویی تولید شده اگر زودتر از میزان نیروی تعریف شده پروفیل بر اثر وارد کردن حرارت شکسته شوند،از نظر استاندارد این مارک های تولید پنجره دوجداره ایرانی مردود خواهند بود.

قیمت درب پنجره دو جداره کشویی وین تک در کرج
قیمت درب پنجره دو جداره کشویی وین تک در کرج

فروش پنجره دوجداره ایرانی رنگی کشویی با پروفيل رنگي در طی دو پروسه تهيه ميگردد . همینطور ميتوان از پروفيل پيش فرض سفيد استفاده کرد و پس از توليد درب و فروش پنجره دوجداره ایرانی رنگی به خط رنگ فرستاده شده و با رنگ پودري رنگ مورد نظر ايجاد ميشود و در پروسه دوم پروفيل قبل از توليد پنجره دوجداره ایرانی رنگی با روکش مخصوص با تکنولوژي وکيوم ايجاد شده و سپس به پروسه توليد و فروش پنجره دوجداره ایرانی رنگی فرستاده ميشود.به طور کلی پروفیل های به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. از دیدگاه آرشیتکتی و دکورسازی داخلی، پروفیل های رنگی و یا رنگ شده نیز مورد استفاده می باشد.

فروش پنجره دوجداره ایرانی رنگی کشویی کرج

مزایای پنجره دوجداره ایرانی رنگی کشویی :

۱) اشغال نکردن فضا در هنگام باز شدن

۲) تا ۴۰ دسیبل از آودگی صوتی می کاهد

۳) از ورود گرد و غبار هوا همچنین آلودگی به درون منزل می کاهد

۴) جلوگیری از ورود آب باران به داخل

۵) پروفیل پنجره های دوجداره ایرانی در برابر نور مستقیم آفتاب تغییر رنگ ندارند

۶) پروفیل به کار برده شده در پنجره های کشویی قابل بازیافت است.

۷) از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.

۸) پنجره های دوجداره ایرانی را با توجه به سلیقه ی مشتری و معماری ساختمان می توان در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید کرد.