فروش پنجره دوجداره ارسی upvc شیشه رنگی در کرج

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

فروش پنجره دوجداره ارسی upvc شیشه رنگی در کرج:شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع فروش پنجره دوجداره ارسی upvc با شیشه رنگی برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

فروش پنجره دوجداره ارسی upvc شیشه رنگی در کرج

پروفیل upvc : پروفیل upvc ویستا بست

یراق: اورهانگ و تک و دوحالته roto آلمان

شیشه دوجداره: شیشه دوجداره مخصوص برای پنجره های ارسی ، عدم تغییر رنگ در تابش شدید نور خورشید.

اثرات و دلایل بکارگیری از پنجره های دوجداره upvc به سبک معماری ایرانی

۱. نور در پنجره دوجداره upvc ارسی:

سبب می شود که نور خورشید به حالت معتدل به درون اتاق بتابد، نه کمتر و نه بیشتر.

۲. روانشناسی رنگها در تولید پنجره دوجداره ارسی:

از لحاظ روانشناسی رنگهای گوناگون این شیشه ها و به وجود آوردن نورهای هم رنگشان بر روی انسان تأثیرات گوناگونی می گذارد، که هر رنگ کنار رنگ دیگر شدت این تأثیر را خنثی می کند و میزان مناسب آن را تنظیم و تعدیل می کند. بیشتر رنگهای بکار گرفته شده در شیشه های ارسی رنگ های لاجوردی قرمز، سبز و زرد هستند و هر کدام به تنهایی یک تأثیر روانشناختی مجزایی دارند.

۳. زیبایی پنجره دوجداره upvc ارسی:

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج
قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

سطح پنجره های دوجداره upvc  ارسی را با بکارگیری از انواع نقشهای مختلف گره سازی و با شیشه های رنگی آرایش میکردند و ترکیب های بدیعی پدید می آورند و به این صورت هماهنگی بین این شبکه های هندسی و نورهای رنگی سبب ایجاد زیبایی دلپذیری می شوند.

۴. محرمیت:

پنجره های ارسی نیز سبب محدود کردن دید از بیرون به داخل منزل و ایجاد محرمیت می شود.

۵. خواص صوتی:

اگر قطعات یک گره نسبت به هم زوایای گوناگون یا متعدد پیدا کند جابجایی صوتی به وجود می آورد ، این جابجایی تابع قوانین علم آکوستیک است. فرم های شش وجهی نیز دارای خواص صوتی هستند، از عملکرد صوتی شش وجهی در طبیعت می توان کندوی زنبور عسل را مثال آورد که دقیقاً عمل انتقال صوت را انجام می دهد.

۶. دور کردن حشرات مزاحم:

شیشه های رنگی پنجره های دوجداره upvc ارسی با ایجاد نورهای رنگارنگ سبب دور شدن و خارج شدن حشرات مزاحم از فضای بیرونی اتاق های دارای پنجره های ارسی می شوند.