فروش پنجره تراس بالکن کشویی ریلی upvc

مشخصات پنجره دوجداره ریلی

فروش پنجره تراس بالکن کشویی ریلی upvc, پنجره دوجداره ریلی تراس که بالکن شیشه ای در شرکت پنجره ماندگار توئلیدذ فروش می رسد به عنوان محافظ و پوششی برای تراس آپارتمان ها و برج های مسکونی پنجره upvc استفاده می شود. پنجره رنگی بالکن ها به هیچ عنوان جلوی دید شما را نمی گیرند.

فروش پنجره تراس بالکن کشویی ریلی upvc

نجره تراس قدی با وجود اینکه دید شما از بالکن یا تراس به محیط بیرونی را حفظ می کند، اما به عنوان پوششی برای موارد مضر و آزار دهنده بیرونی عمل می کند محصولات با کیفیت بالا، تایید شده توسط گواهی های مناسب؛ توصیه های شایسته از متخصصان در مورد انتخاب یک هدست مناسب تحویل سریع سفارش از شرکت مانگار یا مناطق ایران؛ طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت – از نقدی تا پرداخت های الکترونیکخانه هایی که در مجاورت خیابان های پرتردد قرار می گیرند و صدای زیاد و مشرف بودن آنها به منازل دیگر باعث می شود تراس کارایی زیادی نداشته باشد و صرفا از آن به عنوان یک انباری استفاده شود، پس با بستن این بالکن ها می توان استفاده بهینه ای از این فضا نمود، با استفاده از پنجره دوجداره ریلی جلوی صدا و دید منازل مشرف گرفته خواهد شد.

 پنجره دوجداره upvc برای تراس

بالکن شیشه ای توسط چرخ های هدایت گر بالا و پایین، به صورت کشویی روی ریل حرکت کرده و در آخرین ایستگاه که دریچه بازشو است، از ریل خارج و به صورت لولایی باز می شوند.

مراحل سفارش بالکن شیشه ای

  1. اندازه گیری طول و عرض دهنه پروژه
  2. ارسال عکس محل پروژه به کارشناسان
  3. اعلام وجود آبگرم کن و یا هر جاسازی به کارشناسان
  4. اعلام رنگ شیشه و قطعات آلومینیومی به کارشناسان

وزن شیشه بالکن

وزن این محصول یک عامل مهم در محاسبه بار وارده برسطح می‌باشد. مطمئناً وزن بیشتر، ساختار بیشتری برای مقابله و حمایت از وزن برای آن تخمین می‌زند،شما می توانید به راحتی وزن کامل پکیج شیشه بالکن را به طور کامل محاسبه کنید. در قسمت زیر به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه وزن کامل پکیج بالکن را حساب نمایید