فروش انواع توری فلزی پنجره دوجداره

فروش انواع توری فلزی پنجره دوجداره

فروش انواع توری فلزی پنجره دوجداره: امروزه پنجره های دوجداره و سه جداره به لحاظ کارایی، کیفیت و زیبایی ظاهری توانسته جایگاه خوبی را در صنعت ساختمان بدست آورد و بسیار پر کاربرد باشد. پنجره های دوجداره به دلیل ساختار فیزیکی خود دارای ویژگی ها و مزایایی از قبیل سبکی وزن پروفیل به کار رفته، تنوع گسترده در ابعاد و اندازه های، اشکال هندسی متفاوت و مطابق سلیقه شخصی شما مانند: هلالی، محدب، دایره، مثلث، مستطیل یا مربع و …، تنوع در رنگ شیشه و پروفیل ها می باشد. همچنین پنجره های یو پی وی سی عایق حرارتی و صوتی نیز می باشند.

فروش انواع توری فلزی پنجره دوجداره

فروش انواع توری فلزی پنجره دوجداره

برای همه ما تا کنون پیش آمده که در فصول گرم و تابستانی جهت تهویه هوا نیاز به این داشته باشیم که پنجره های خود را باز کنیم اما به شدت نگران ورود حشرات موذی و همینطور گردو غبار به داخل ساختمان هستیم.  همچنین پزشکان و متخصصان معتقد هستند که استفاده از سموم حشره کش برای سلامتی ما بسیار مضر می باشد.

نصب توری درب و پنجره در کرج یکی از بهترین راه کار ها برای حل معظلات بالا می باشد. این توری ها به راحتی بر روی لنگه در نصب می شوند. توری برای پنجره های upvc انواع متفاوتی دارد چه به لحاظ جنس و ساختار و چه به لحاظ شکل و ظاهر. ما به عنوان نمایندگی درب و پنجره های دوجداره آماده طراحی و ساخت  و فروش انواع توری های پنجره دوجداره می باشیم.

انواع توری فلزی پنجره دوجداره :

  1. توری پیلیسه ای پنجره در کرج 
  2. توری رولینگ پنجره دوجداره ای
  3. توری لولایی پنجره دوجداره ای
  4. توری مگنتیک پنجره دوجداره ای

قیمت فروش انواع توری فلزی پنجره دوجداره

جهت اطلاع از قیمت ها و مشاوره و چگونگی نصب توری های فلزی برای پنجره های دوجداره در کرج  و ساختمان های خود با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید. ما در اسرع وقت پیش فاکتور را برای شما ارسال خواهیم نمود.