شیشه سکوریت پنجره کرج | پنجره ویستابست کرج | دلوین

شیشه سکوریت پنجره کرج | پنجره ویستابست کرج | دلوین

شیشه سکوریت پنجره کرج: شیشه سکوریت از نظر مقاومت و شکستگی به نسبت دیگر شیشه ها برتری بیشتری دارد و این شیشه در زمان شکستن به تکه های خیلی ریز که امکان بریدن ندارند تبدیل می شوند.

شیشه سکوریت پنجره کرج | پنجره ویستابست کرج | دلوین

در زمان ساخت و تولید شیشه سکورت یک جریان حرارتی اتفاق میوفتد که بر روی دیگر شیشه های معمولی انجام نمی دهند.
تفاوت شیشه معمولی با شیشه سکوریت
بارزترین تفاوت شیشه سکوریت و شیشه معمولی مقاومت و ایمنی آن در برابر ضربه و فشار است. اگر ضربه و فشار وارد شده به شیشه سکوریت
به حدی باشد که باعث شکستگی شیشه شود شیشه به قطعات خیلی ریز تبدیل شده که توانایی بریدن ندارند. شیشه معمولی موقع شکستن به
قطعات درشت تبدیل شده و برنده می شود. سکوریت تا چند برابر بیشتر توانایی تحمل حرارت و گرما را دارد. شیشه های معمولی در صورت اندازه گیری
اشتباه مزیت برش مجدد را دارند اما شیشه سکوریت باید با دقت و وسواس خاصی اندازه گیری شود چرا که قابلیت برش از این شیشه سلب شده است.
قیمت شیشه سکوریت وابسته به ضخامت اندازه و نوع آن است که بهای آن به دلیل سکوریتی بالا تا چند برابر بیشتر از شیشه معمولی است.

شباهت شیشه سکوریت با شیشه معمولی

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن دانش کافی گمان میکنند شیشه سکوریت به علت ضخامت سنگین تر از شیشه معمولی است اما چنین چیزی واقعیت ندارد و دلیل ضخیم شدن شیشه بخاطر فرآیندیست که در زمان تولید بکار میرود. شیشه معمولی و شیشه سکوریت از نظر ضخامت و شفافیت کاملا یکسان هستند.

مکان های مورد استفاده شیشه سکوریت

شیشه سکوریت در جاهایی که قاب ندارد مانند درب وروی یا جدا کردن بخشی از مکان استفاده می شود. در شیشه پشت ماشین نیز از شیشه سکوریت استفاه می کنند که در زمان خرد شدگی آسیبی به سرنشینان نزند. از شیشه سکوریت در درب ورودی مغازه ها، بانک ها، پارتیشن شیشه ای، شیشه راه پله و … بکار برده می شود.

شیشه چند جداره

انواع شیشه سکوریت در کرج

شیشه سکوریت به سبب جریانی که در ساخت و تولید آن از نظر مقاومت به کار رفته میشود به دو دسته تفکیک می شود.
شیشه سکوریت حرارتی: در ساخت این مدل، شیشه داخل کوره هایی با حرارت خیلی باشده و پس از گداخته شدن خیلی سریع سرد و خنک می شوند. این عمل باعث شده این شیشه مقاومت بالایی در برابر ضربه و دما و فشار داشته باشد. پنجره وین  تک کرج
شیشه سکوریت لمینت: ساخت این نمونه از شیشه همانند شیشه سکوریت حرارتی می باشد با این تفاوت که یک لایه لمینت برای بالا بردن مقاومت شیشه به کار میرود. از این مدل شیشه بیشتر در جاهایی که خمیدگی دارد استفاده می شود. مقاوم تر از این شیشه ها هم هست که در برابر شلیک گلوله و ضربه سخت مقاوم هستند که معمولا در جاهایی که امنیت و محافظت زیادی باید صورت گیرد.

نرخ و قیمت شیشه سکوریت

شیشه سکوریت دارای ضخامت ها و رنگ های بسیاری می باشد. هرچه ضخامت کتر باشد قیمت شیشه نیز پایین تر می آید. کدر بودن یا شفاف بودن شیشه نیز در قیمت بی تاثیر نیست. رنگ درخواستی شیشه سکوریت هم در قیمت آن موثر است.

نصب شیشه سکوریت

در زمان نصب شیشه سکوریت باید به چند نکته توجه ویژه نمود. قبل از هرچیزی باید از اندازه شیشه مطمئن بود چرا که در صورت وجود اشتباه امکان دوباره برش زدن آن وحود ندارد. از ضربه زدن به گوشه های شیشه سکوریت جدا خود داری کنید این شیشه هاز از گوشه ها ضعیف هستند و با ضربه زدن امکان شکستگی وجود دارد. شیشه های سکوریت معمولا ابعاد و اندازه های بزرک دارند که نصب آن ها کار هر کسی نیست و باید نصب را به نیروی کار ماهر سپرد همچنین به دلیل ابعاد بزرگ شیشه برا حمل باید از ماشین های حمل شیشه استفاده کرد. شما عزیزان و مشتریان می توانید برای نصب و خرید شیشه سکوریت به سایت شرکت پنجره دلوین مراجعه کنید.
نصاب در زمان نصب شیشه باید تمام دقت و خوصله خود را به کار گیرد زیرا هر گونه ترک هر چند ریز باعث شکستگی کل شیشه می شود. هرگاه نیاز به یک نصاب ماهر و حرفه ای پیدا کردین مجموعه ما با اعزام سریع نصاب به کمک شما می آیند.

سخن آخر

مجموعه دلوین به دلیل سابقه طولانی مدت در تولید و نصب شیشه سکوریت ، این امکان را دارد تا از بهترین متریال های بازار استفاده نماید تا رضایت شما را جلب نماید . برای ارتباط و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه دلوین ، به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید .