شرکت تولید کننده انواع پنجره چوبی در تهران کرج

شرکت تولید کننده انواع پنجره چوبی در تهران کرج:شرکت پنجره ماندگار در کرج و تهران با سابقه ی طولانی خود در زمینه انواع درب و پنجره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است پنجره ماندگار قصد دارد در این مطلب به بررسی پنجره چوبی بپردازد. با ما همراه باشید

شرکت تولید کننده انواع پنجره چوبی در تهران کرج

ساخت پنجره چوبی

چوب به عنوان ماده ایمعمول در طبیعت از نخستین موادی بود که در تولید درب و پنجره به کار گرفته شد. از مزیت های چوب می‌توان به ضریب انتقال حرارتیکم آن اشاره کرد به گونه ای که چوب گرما و سرما را منتقل نمی‌کند.با عنایت به اینمسئله که در تولیدجدید و مدرن الان،دوباره چوب و مصالح چوبی در بخش پنجره‌ها، در حال جایگزین شدن سایر مصالح ساختمانی می‌باشد و از سوی دیگر برایمانع از اتلاف انرژی و عمل نمودن به مباحث ۱۸ و ۱۹ مقررات ملی ساختمان، اخیرا استفاده از پنجره‌ چوبی دوجداره و سه‌ جداره مدنظر طراحان و مجریانتولید کننده قرار گرفته است، شرکت پنجره ماندگار واردات این محصول از کشورهای اروپایی با استانداردهای معتبر را در دستور کار خود قرار داده است.

پنجره چوبی ارسی

ازگونه های دﯾﮕﺮﭘﻨﺠﺮه ، اکثرا در دوران زﻧﺪﯾﻪ و ﻗﺎﺟﺎرﯾﻪﮐﻪ از ﻧﻈﺮﻫﻨﺮيﺑﺴﯿﺎرمهم اﺳﺖ ، ﻧﻮﻋﯽﭘﻨﺠﺮهﭼﻮﺑﯽ دو ﻟﻨﮕﻪﺑﻪﻧﺎم اُرﺳﯽ اﺳﺖ. اُرﺳﯽبه جزﭼﺎرﭼﻮبﺑﻪﺳﻪﻗﺴﻤﺖِ آﺳﺘﺎﻧﻪ،ﻃﺒﻘﮥزیرینﯾﻌﻨﯽﻟﻨﮕﻪﻫﺎيﺑﺎزﺷﻮﻧﺪه و ﻗﺴﻤﺖﺑﺎﻻﮐﻪﻣﺨﻔﯽﮐﻨﻨﺪةﻟﻨﮕﻪﻫﺎﺳﺖﺗﻘﺴﯿﻢﻣﯽﺷﻮد. ﻗﺴﻤﺖﺑﺎﻻﺑﻪشکل دو ﺟﺪارهتولیدﻣﯽﺷﻮدﺗﺎزمانیﮐﻪﻟﻨﮕﻪﻫﺎﺑﺎﻻﮐﺸﯿﺪهﻣﯽﺷﻮﻧﺪ در بینﺟﺪارهﻫﺎﭘﻨﻬﺎنﺷﺪهﻣﻨﻈﺮةﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺒﯽﺑﻪ اﺗﺎقﻧﺪﻫﺪ.اُرﺳﯽﻫﺎﻣﻌﻤﻮﻻًﯾﮑﯽ از اﺿﻼعﭼﻬﺎرﮔﺎﻧﮥ اﺗﺎق را ﺗﺸﮑﯿﻞﻣﯽ داد و از ﮐﻒ اﺗﺎقﺗﺎﺳﻘﻒ اداﻣﻪداشت.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی ارسی
طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی ارسی

پنجره روزن

گونه ای ازﭘﻨﺠﺮهﺑﻪﻧﺎم روزن ﺑﺮايﻧﻮرﮔﯿﺮيﯾﺎﺗﻬﻮﯾﻪعموما در ﺑﺎﻻي درﻫﺎ و ﭘﻨﺠﺮهﻫﺎتولیدﻣﯽﺷﺪ . روزن ﮐﻪﺑﺎﭼﻮبﯾﺎﮔﭻﯾﺎﺳﻔﺎلﺳﺎﺧﺘﻪﻣﯽﺷﺪ،اکثراﺛﺎﺑﺖﺑﻮد.روزن ﺟﻨﺒﮥﺗﺰﯾﯿﻨﯽهم داﺷﺖ و ﮔﺎه داراي ﻗﻮسﻫﻼﻟﯽ و ﺷﮑﺴﺘﻪ و ﮔﺎهﺳﺎده و ﭼﻬﺎرﮔﻮشﺑﻮد و ﻃﺮحﻫﺎيﻗﻮارهﺑﺮيﺑﺎﺷﯿﺸﻪﻫﺎي رﻧﮕﯽ در آن ﺑﻪﮐﺎرﻣیرﻓﺖ..

پنجره سقف

ﮔﺎهﺑﻪﺣﻔﺮهﻫﺎيﻧﻮرﮔﯿﺮﺳﺎده و ﺑﺪونﺷﺒﮑﮥﻣﺤﺎﻓﻆ و ﭘﻨﺠﺮهﻫﺎيﺳﻘﻔﯽبعضی از ﻓﻀﺎﻫﺎﻣﺎﻧﻨﺪ راﺳﺘه یﺑﺎزارﻫﺎ آﺷﭙﺰﺧﺎﻧﻪﻫﺎ و درﻫﺎي ورودي ﺧﺎﻧﻪﻫﺎﻧﯿﺰ روزن ﻣﯽﮔﻔﺘﻪ اﻧﺪ.از گونه های روزن ﻫﺎﮐﻪعموماﺑﺮ روي ﭘﻮﺷﺶﻫﺎي گنبدیﺷﮑﻞ،مخصوصا در ﺣﻤﺎمﻫﺎ و ﺑﺎزارﻫﺎ،ﺗﻌﺒﯿﻪﻣﯽﺷﻮدﺟﺎﻣﺨﺎﻧﻪ اﺳﺖ . .