خرید پنجره دوجداره دلوین | پنجره دوجداره ترمال بریک | دلوین

خرید پنجره دوجداره دلوین | پنجره دوجداره ترمال بریک | دلوین

خرید پنجره دوجداره دلوین: پنجره دوجداره به پنجره ای می گویند که از دو لایه شیشه تشکیل شده که معمولا قاب یا فریم دور پنجره از نوع و جنس پروفیل آلومینیوم و یو پی وی سی می باشد. در بین شیشه های پنجره دوجداره گاز آرگون پر شده که مانع از ورود یا خروج دما و سر و صدا می شود. در شهر های پر جمعیت و شلوغ استفاده از پنجره دوجداره یک امر واجب است.

خرید پنجره دوجداره دلوین | پنجره دوجداره ترمال بریک | دلوین

با مطالعه این مقاله در مورد ویژگی و نیاز پنجره دوجداره بیشتر آشنا خواهیم شد
خصوصیات پنجره دوجداره : مانع از ورود و خروج صوت
شهر کرج به دلیل آب و هوای خوب و نزدیکی به پایتخت گزینه بسیار خوبی برای زندگی است به هم دلیل از جای جای کشور به شهر کرج مهاجرت کرده و این مسئله باعث شلوغی و پرجمعیت شدن شهر شده است. استفاده از پنجره دوجداره به علت داشتن دولایه شیشه سبب به حداقل رساندن آلودگی صوتی و سر وصدا شده است. اگر ساختمان شما نزدیک به مدرسه و اتوبان است به کار گیری پنجره دوجداره ترمال بریک کرج برای آرامش از واجبات منزل شما می باشد.

پایین آمدن انرژی مصرفی

پنجره های قدیمی و آهنی به علت نبود درز بندی باعث هدر رفت گرما در فصول سرد و خنکی در فصول گرم می شدند اما امروزه با به کار گیری در پنجره های دوجداره این اتلاف انرژی به پایین ترین سطح خود رسیده و باعث پایین آمدن هزینه ی برق و گاز منزل می شود.
ایمنی بالا در برابر سرقت
با تبدیل پنحره های قدیمی به پنجره ی دوجداره از به سرقت رفتن ساختمان پیش گیری کنید. با استفاده از شیشه سکوریت پنجره ها را در برابر ضربه و فشار ایمن نگه دارید.

قیاس پنجره دوجداره و پنجره آهنی

اصلی ترین تفاوت پنجره دوجداره با آهنی دوجداره بودن آن است. در قیمت پنجره دوجداره از دولایه شیشه استفاده شده اما پنجره آهنی یک شیشه دارد. تفاوت بعدی این دو پنجره در قاب و فریم آن ها ست پنجره قدیمی قاب آهنی داشته که به مرور زمان و با تغییر فصل زنگ می زند که نیازمند رسیدگی مداوم است اما پنجره دوجداره فریم آن از جنس پروفیل است که سالیان سال تغییر رنگ نداده و خیلی راحت نظافت می شود.

امکان نصب پنجره دوجداره به جای پنجره آهنی

بیشتر اشخاص گمان میکنند برای تعویض پنجره قدیمی و تبدیل آن به پنجره دوجداره تمام منزل بهم ریخته و وقت گیر است اما باید بگوییم همچین مطلبی صحت ندارد و در عرض چند ساعت بدون بهم ریختگی پنجره ها تعویض می شوند و خللی در زندگی روزمره شما ایجاد نمی شود.
انواع پنجره دوجداره
پنجره دوجداره اشکال و انواع متفاوتی دارد که با توجه به ساختمان و بودجه شما انتخاب می شود. برای خرید پنجره دوجداره و انتخاب بهتر به توضیح انواع پنجره دوجداره می پردازیم

ترمال بریک یا upvc پنجره دوجداره ترمال بریک چیست
مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

پنجره ثابت

این نمونه همانطور که از اسم آن پیداست هیچ بازشویی ندارد و فقط امکان دیدن نمای بیرون را فراهم میکند و به علت نبود بازشو هیچ یراقی در آن به کارنرفته است.
پنجره تک حالته
در پنجره تک حالته قسمت بازشو پنجره می تواند از راست به چپ باشد یا از چپ به راست. تفاوت پنجره تک حالته با پنجره ثابت فقط در استفاده از یراق آلات است.
پنجره دو حالته
پنجره دوحالته دارای قابلیت دو باز شو می باشد و از دو طرف امکان باز شدن پنجره هست. تفاوت اصلی با پنجره تک حالته در تعداد بازشو است. در این نمونه از پنجره یراق آلات بیشتری به کار میرود.

پنجره کشویی

در این نمونه از پنجره قسمت بازشو مانند ریل قطار باز می شود و برعکس پنجره لولایی نیازی به یک قسمت و حریم برای باز شدن ندارد.
پنجره فولکس واگنی
پنجره فولکس واگنی همانند پنجره دوجداره باز می شود با این تفاوت که مانند درب ماشین فولکس واگن می باشد. این نمونه از پنجره بسیار پرفروش بوده است.

پنجره کلنگی

پنجره کلنگی پنجره ای است که فقط توانایی باز و بسته شدن با زاویه دلخواه از سمت بالا یا پایین را دارد. کاربرد این مدل پنجره بیشتر در حمام و سرویس برای تهویه سریع هوا می باشد.
اگر قصد خرید یا تعویض پنجره دوجداره دارید بهتر است از جای معتبر و مطمئن تهیه کنید چون ممکن است با خرید بی کیفیت به آرامش و آسودگی نرسیده و دوباره مجبور به تعویض پنجره با هزینه های سرسام آور شوید.
بهتر است برای خرید پنجره دوجداره با کیفیت از مشاوران و کارشناسان ما در مجموعه دلوین یاری بگیرید. مجموعه دلوین با دقت و صبر زیاد به تمامی شبهات و سوالات شما پاسخ می دهد.

سخنی یا مشتریان

مجموعه دلوین یکی از تولید کنندگان پنجره دوجداره در کرج و تهران بوده و به دلیل سایقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره دوجداره ، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نموده و با کارشناسان مجموعه دلوین تماس حاصل فرماید . اعتماد شما ، اعتبار ماست . ساعات تماس با مجموعه دلوین : ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر