خرید درب و پنجره فولکس واگنی ویستابست در کرج

پنجره فولکس واگنی

خرید درب و پنجره فولکس واگنی ویستابست در کرج:در این نوع از پنجره همانگونه که از اسمش پیداست بازشو همانند درب ون های فولکس واگن به شکل حرکت ترکیبی ریلی باز و بسته می شود. اما در صورت کلی این پنجره یک نوع پنجره کشویی به حساب می آید درب و پنجره با یراق فولکس واگنی یک انتخاب درست برای درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی برای بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین خیلی مناسب است و سبب به وجود آمدن فضایی باز و منظره ای دلچسب می شود.

خرید درب و پنجره فولکس واگنی ویستابست در کرج

استفاده از یراق فولکس واگنی سبب هوابندی کامل شده و در صورت نیمه باز تهویه مناسبی به وجود می آورد. یراق فولکس واگنی به دو حالت نیمه اتومات و تمام اتومات قابل استفاده می باشد.

مزایا پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست

درب فولکس واگنی
درب فولکس واگنی

این نوع از پنجره کلیه مزایای پنجره کشویی را دارد و علاوه بر آن زیبایی افزون تری نسبت به پنجره های کشویی معمولی دارد و در بخش هایی از ساختمان که دارای پنجره های قدی تا کف می باشد، مورد استفاده زیادتری دارد.

محدودیت های پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی

پنجره دو جداره فولکس واگنی به علت داشتن مکانیسم یراق آلات پیچیده و پر هزینه، محدودیت مصرف دارد. البته استفاده از یراق آلات غیر استاندارد امکان دارد قیمت این مدل را کاهش داد. اما به هیچ وجه کیفیت مورد نظر را تامین نمی نماید.

اطلاعات قیمتی پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی

پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست از جمله مدل هایی است که در مقایسه با سافولکسیر مدل های بازشوها، دارای قیمت نسبتا بیشتری می باشد و به سبب حساسیت بازشوها، میبایست یراق آلات از برندی معتبر تهیه شود

ویژگی های فنی

سیستم فولکس واگنی برای بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین مناسب می باشد. سیستم فولکس واگنی هوابندی کاملی دارد و مثل یراق آلات دوحالته از قسمت بالا هم باز می شود که سبب می شود یراق فولکس واگنی از تهویه مناسبی برخوردار است.

مزایای یراق پنجره فولکس واگنی:

باز شدن لنگه تا زاویه ۴۵ درجه امکان پذیر می باشد.

زمان باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود و لنگه به حالت کشویی حرکت می کند.

دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی که به ترتیب سبب راحت تر استفاده کردن از یراق فولکس واگنی می باشد.