توری پلیسه پنجره کرج | نمایندگی پنجره دوجداره کرج | دلوین

توری پلیسه پنجره کرج | نمایندگی پنجره دوجداره کرج | دلوین

توری پلیسه پنجره کرج: به دلیل معتدل بودن هوا در فصل پاییز و بهار ، برای تهویه هوا و صرفه جویی در انرژی می بایست پنجره ها و درب های بالکن را برای تهوه هوا و نوردهی منازل و محیط ها باز گذاشت .

توری پلیسه پنجره کرج | نمایندگی پنجره دوجداره کرج | دلوین

اما باز گذاشتن درب ها بالکن و پنجره ها با مشکلاتی مانند ورود حشرات و گرد و غبار مواجه خواهیم شد . یکی از بهترن راهکار ها برای مواجه با این مشکل نصب توری ، مانند توری پلیسه کرج خواهد بود . این توری از ورود گرد و غبار و حشرات آزار دهنده جلئگیری خواهد کرد .

توری پلیسه چیست ؟

این توری ، یکی از جدید ترین توری در نسل توری بوده که که دارای مزیت و ویژگی منحصر به فردی خواهد بود و شما این امکان را دارید رد تمامی شرایط آب و هوایی از این توری استفاده نمایید . توری های پلیسه یکی از توری های محبوبت ترین توری ها در بین مردم بوده که در فصل گرما به ویژه بهار و تابستان از آن استفاده بسیار زیادی خواهد شد . شما با باز کردن این توری ، از دست حشرات مزاحم و گرد و غبار نفس راحتی خواهید کشید .

توری پلیسه برای درب بالکن

توری های پلیسه این امکان را دارند تا بر روی درب های تراس و بالکن بدون هیچ گونه مزاحمتی برای درب و پرده نصب شوند . و وقتی بسته هستند در دایره ی دید وجود نداشته باشند . این توری به راحتی قابلیت جمع و باز شدن را داشته و همچنین به راحتی قابلیت شست و شو نیز را خواهند داشت . این توری بر روی یک ریل قرار گرفته و به صورت افقی قابلیت باز و بسته شدن را خواهد داشت .

قیمت توری پلیسه ای چگونه محاسبه خواهد شد ؟

توری های پلیسه ای ، از قطعه های زیادی تشکیل شده که به همین علت باعث شده که محاسبه قیمت توری سخت شده باشد . بنا به همین علت ، قیمت توری بر اساس متر مربع محاسبه خواهد شد . شما ابعاد خود را با مجموعه مورد نظر خود در میان گذاشته و قیمت نهایی توری به شما اطلاع داده خواهد شد . همچنین نکته ای که می بایست به آن توجه داشته باشید ک اگر ابعاد شما زیر یک متر باشد ، همان یک متر محاسبه خواهد شد . شما برای اطلاع از قیمت باید طول را ضرب در عرض کرده و تا ابعاد متر مربع را محاسبه نمایید ، بعد از اندازه متر مربع ، قیمت توری را در ابعاد خود ضرب کرده و قیمت نهایی را متوجه خواهید شد .

رگلاژ توری پنجره کرج | قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

انواع توری پلیسه چیست ؟

توری های پلیسه دارای دو نوع متفاوت بوده که هر کدام از این دو نوع عملکرد مخصوص خود را خواهند داشت و شما طبق کاربردی که در نظر داید ، قادر می باشید توری خود را سفارش دهید . در این دو نوع ، تماما متریال های یکسان استفاده شده و فقط از نظر کاربرد دراای تفاوت خواهد بود . دو مدل توری پلیسه عبارت است از :
تک فریم
مگنتی

توری پلیسه تک فریم چیست ؟

این توری ، به نوعی ساده بوده و زمانی که شما توری را باز می کنید ، به صورتی درون قاب خود محکم خواهد شد . به همین علت از ورود حشرات موذی و گرد و غبار جلوگیری خواهد کرد . توری تک فریم ، در زمان باز شدن در درون قاب آلومینومی قرار کرفته و نور کاملی را به شما خواهد داد .

تور مگنتی چیست ؟

این مدل به صورتی خواهد بود که زمان باز شدن ، در پشت درب و پنجره دوجداره در کرج خواهد بود و ظاهر پنجره را تغییر نخواهد داد . همچنین این توری جلود دید و نور را نخواهد گرفت . این توری برای شست و شو ، از فریم خود قابلیت جدا شدن را داشته و به راحتی تمیز مشد . این توری همان طور که از نامش پیداست به وسیله آهنربا به هم دیگر متصل خواهد شد .

سخن آخر

مجموعه دلوین به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید توری های پلیسه درب بالکن و  نمایندگی پنجره کرج این امکان را دارد تا زا بهترین متریال های موجود در بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید ، برای دریافت اطلاعات بیشتر بهب خش تماس با شرکت مراجعه کرده و با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید .