توری های پنجره دوجداره کرج | پنجره ویستابست کرج | دلوین

توری های پنجره دوجداره کرج | پنجره ویستابست کرج | دلوین

توری های پنجره دوجداره کرج: در گذشته در مورد انواع توری های پنجره دوجداره برای شما توضیح داده شد . در این مطلب قصد داریم توری های دیگر را برای شرح دهیم . با ما همراه شوید .

توری های پنجره دوجداره کرج | پنجره ویستابست کرج | دلوین

توری های پنجره دوجداره ، یک عایق بسیار مناسب برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و همچنین حشرات می باشد و یکی دیگر از مزیت های این توری ، باز گذشتن پنجره ، در فصل گرما می باشد و طبق موارد فوق ، از ورود عوامل آزار دهنده جلوگیری می کند .

چه عوامل بر روی قیمت توری تاثیر می گذارند ؟

بر اساس ابعاد و اندازه مورد نظر شما ، آلومینیومی که در پنجره استفاده می شود ، بر قیمت توری تاثیر بسزایی دارد و اگر ابعادی که شما در نظر دارید ، بزرگتر باشد ، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد .
همچنین برای داشتن یک توری مناسب ، باید به جنس آن نیز توجه بسیار زیادی کرد ، زیرا یک توری مناسب می بایست در هنگام استفاده ، خراب نشود و قابلیتی داشته باشد تا مانع دیدن شدن بیرون نگردد ، باعث جذب گرد و غبار نشود و همچنین بازگشت به حالت آکارئونی بعد از شست و شو را داشته باشد .
یراق آلات استفاده شده در توری ، می بایست به صورتی باشد که هنگام باز و بسته شدن به مشکل بر نخورد و به راحتی قابل باز و بسته شدن باشد .

پنجره دوجداره وین تک کرج 

نکته بسیار مهم در مورد توری پلیسه ای

اگر پس از گذشت مدتی ، توری مورد شما ، کیفیت سابق را از دست داد و مانند گذشته نبود ، می بایست شما توری را با آب شست و شو داده تا گرد و غبار آن تمیز شود . بعد از این مرحله ، توری خود را به آرامی به حالت آکاردئونی تا کنید و در محل فریم قرار دهید و سپس مجدد بر روی آن آب بریزد . پس از گذشت مدت زمانی ، توری را باز نماید .

قیمت پنجره دوجداره ویستابست | نمایندگی پنجره دوجداره | دلوین

مزایا توری پلیسه چیست ؟

مقاومت بسیار زیاد در مقابل گرد و غبار
شست و شوی بسیار آسان و بدون مشکل
نصب بسیار آسان
تنوع بسیار بالا در رنگ و طرح
مناسب برای تمامی پنجره های دوجداره
طول عمر بسیار بالا ، در جهت استفاده مناسب
محافظت در برابر ورود حشرات موذی

چه توری هایی در برابر حشرات جلوگیری می کنند ؟

توری ها از جنس فایبر گلاس می باشند که به حالتی پلیسه در می آیند . این توری ها برا عواملی مانند : گرد و غبار ، ورود حشرات و… بسیار کار آمد می باشند . همچنین این توری ها ، آنتی استاتیک هستند و محدوده دید را از داخل محدود نکرده و همچنین نیاز به شست و شو مداوم ندارند .
همچنین قاب این توری ها ، با توجه به سلیقه شما قابل تغییر بوده و بسیار ظریف می باشند .

انواع توری پنجره دوجداره

توری ثابت : این توری قابلیت باز و بسته شدن را ندارد و به صورت ثابت قرار می گیرند ، اما برای شست و شو قابل جدا شدن از فریم می باشد.
توری لولایی : این توری ، همانند پنجره های باز شو ، قابلیت باز و بسته شدن را دارا می باشند .

پنجره دوجداره ویستابست کرج

توری پلیسه ای پنجره upvc چیست ؟

این توری ، یکی از جدید ترین انواع توری های پنجره می باشد که یکی از بهترین توری ها در نوع خود می باشد . این توری ، به جهت افقی ، به صورت چپ و راست حرکت می کنند .
جنس این توری از فایبر گلاس می باشد که جذب کننده عامل هایی که باعث کثیف شدن توری هستند را نمی باشد . و به دلیل این جنس ، نیازی به شست و شو این محصول به صورت مداوم نیست و اگر نیازی به تمیزی باشد ، با جارو برقی امکان پذیر نیز می باشد .
همچنین این توری ، یک قاب محافظ دارد که زمانی که شما بهتوری احتیاجی ندارید ، قابل جمع شدن می باشد .

سخن آخر

شرکت دلوین با توجه به سابقه طولانی مدت در تولید پنجره دوجداره ، این امکان را می دهد تا برای شما مشتریان عزیز ، از بهترین متریال موجود در ساخت توری استفاده نماید . برای ثبت سقارش محصولات خود به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با کارشناشسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید .