تعویض پنجره دو جداره اقساطی وین تک کرج

پنجره دوجداره ثابت

تعویض پنجره دو جداره اقساطی وین تک کرج: هنگامی که عایق بودن در برابر اتلاف انرژی و آلودگی صوتی الویت است، پنجره دوجداره راه حل بسیار مناسبی است. یراق آلات دوحالته پنجره UPVC این امکان را به شما میدهد که تنها با یک دستگیره از سه حالت پنجره (باز، بسته، بازشوی از بالا) استفاده کنید. در حالت بازشو از بالا این پنجره را در شیبی ملایم قرار داده تا بدون جابجایی پرده و دیگر وسایل، ورود و خروج جریان ملایم هوا را داشته باشیم.

تعویض پنجره دو جداره اقساطی وین تک کرج

لولایی دو حالته به پنجره‌ای گفته می‌شود که دارای دو نوع کارکرد در نوع بازشو می‌باشد. به گونه‌ای که هم می‌تواند به صورت جانبی به سمت راست یا چپ باز شود و هم به صورت بالا بازشو مورد استفاده قرار گیرد. طراحی یراق‌آلات این نوع پنجره به گونه‌ای است که مزایا و قابلیت‌های پنجره‌های uPVC را به لحاظ عدم انتقال حرارت و امنیت در بالاترین سطح ارائه نماید.پنجره های UPVC به دلیل مواد تشکیل دهنده و به کار رفته در آنها عایق ترین نوع پنجره اند که به دلیل مقاومت بالا و قیمت مناسب و ماندگاری همیشگی در صنعت درب و پنجره بالاترین آمار توجه و استفاده را در بین مشتریان دارد.این نوع از پنجره UPVC باز شدن روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. این پنجره با توجه به اینکه در درون ساختمان قرار دارد اغلب در جایی نصب می شود که نیاز به جابجایی هوا است مانند آشپز خانه.

یراق آلات پنجره دوجداره:

یراق آلات آلمانی(روتو-شورینگ)برای این نوع از پنجره UPVC بهتر است. با توجه به مکان قرار گیری این پنجره و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضای کمتری نیاز است.همچنین پنجره دوحالته از سیستم قفل چندگانه بهره می برد. در این سیستم با قرار گرفتن دستگیره در وضعیت بسته،بطور همزمان لنگه بازشو از ۴ طرف قفل می شود و حداکثر عایق بندی را بوجود می آورد.

مزایای پنجره های دو جداره وین تک:

  •     دارای امنیت بالا با توجه به یراق آلات به کار رفته
  •     مخفی و پنهان بودن یراق آلات زیر محور سش یا بازشو
  •     امنیت و راحتی در باز و بسته شدن توسط کودکان
  •     یکی از مهم ترین امکانات اين نوع از پنجره یو پی وی سی باز شدن روي دو محور افقي و عمودي با يك دستگيره است.
  • پنجره دوجداره
    پنجره دوجداره

خصوصیات و کاربرد پنجره های دو جداره وین تک:

پنجره های دوجداره به دلیل حداکثر عایق بودن در برابر اتلاف انرژی و آلودگی صوتی, یکی از محبوبترین و پرکاربرد ترین سیستم های پنجره یو پی وی سی در ساخت و ساز کشور شده است.یراق آلات و دستگیره های نصب شده بر روی این سیستم در دو حالت چرخش ۹۰ درجه و ۱۸۰ درجه دو نوع بازشو را ایجاد می کنند.در حالت اول (۹۰ درجه) پنجره مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شودو در حالت دوم (۱۸۰ درجه) پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص که بستگی به یراق مصرفی دارد، تنها برای تهویه هوا باز می شود.

اکثر مشتریان پنجره های لولایی را نمی پسندند زیرا به تهویه هوا نیاز ندارند. همچنین نظم پرده های نصب شده مقابل پنجره نیز به هم نمی خورد اما از سوی دیگر پنجره های کشویی عایق بندی کاملی نسبت به پنجره های بازشونده (دوحالته و لولایی) ندارند.سیستم بازشوی دوحالته روشی است برای اینکه مشتریان بتوانند برای تهویه هوا از حالت(حالت دوم) پنجره استفاده کنند و نظم پرده خانه را نیز بر هم نزنند.