تعویض پنجره آهنی با دوجداره ویستابست

تعویض پنجره آهنی با دوجداره ویستابست

تعویض پنجره آهنی با دوجداره ویستابست

شرکت ویستابست برای تعویض پنجره های آهنی و آلومینیومی از پروفیل سری ۶۰ استفاده می نماید که این پروفیل دارای سه شکل قاب، قالب بلند و قاب بازسازی می باشد. قاب بازسازی و یا تعویضی دارای لبه ال شکل است که علاوه بر عایق بودن مناسب تر، فریم پنجره قدیمی را نیز تحت پوشش قرار داده و باعث زیبایی و عدم دیده شدن پنجره های قبلی می شود .

پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج, اطلاعات فنی پروفیل ویستابست

پروفیل سری ۶۰ یا سه چمبر پنجره دوجداره ویستابست طبق استانداردهای معتبر جهانی و بین المللی همچون رال آلمان تولید می گردد و اصل ضخامت ۳ میلیمتری در دیواره اصلی پنجره دوجداره ویستابست نیز بطور دقیق رعایت می گردد. این پروفیل قابلیت استفاده از نوارهای درزبندی مخصوص اتصال به پروفیل یا شیشه را دارد و قاب بلند آن، استفاده از یراق آلاتی که قابلیت نصب روی فریم را دارند را میسر می کند. تفاوت کاربرد پروفیل قاب بلند و قاب ساده در استفاده از یراق آلات و ریل های مختلف می باشد. پروفیل قاب بازسازی پنجره دوجداره upvc نیز برای تعویض پنجره آهنی با دوجداره ویستابست استفاده می شود. پروفیل های سری سه محفظه ویستابست در پنج رنگ لمینت به بازار عرضه می گردد و قابلیت جایگذاری شیشه دوجداره و تک جداره را دارد.

پروفیل قاب بازسازی پنجره دوجداره ویستابست

به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت یک پنجره دوجداره یو پی وی سی رابطه مستقیم با نحوه تعویض, محصولات به کار رفته در اتصال پنجره های دوجداره یو پی یو سی به درگاه نصب و ساختار اتصال درزها از اهمیت به سزایی برخوردار است و باید به گونه ای باشد که همه نیروهای مؤثر فیزیکی روی پنجره برداشته شوند تا درب و پنجره دوجداره ویستابست پس از تعویض برای مدت طولانی به بهترین نحوه ممکن عمل کنند. شرکت پنجره ماندگار در کرج این اطمینان را به شما می دهد که تعویض پنجره های آهنی و آلومینیومی با دوجداره ویستابست نیازی به تخلیه محل پروژه نبوده و تنها با جابجایی وسایل در فاصله ۲ متری این امر امکان پذیر است.