تعویض شیشه بالکن خم و قوس دار در کرج

شیشه-دوجداره-جورجین-بار-4

تعویض شیشه بالکن خم و قوس دار در کرج شیشه بالکن شما را از باد، باران، برف، گرد و غبار و پرندگان دور می کند. همچنین از ساختار درونی بالکن حفاظت می نماید، و در نتیجه فواصل تعمیر و نگهداری از بالکن طولانی تر می شود.می تواند یک راه راحت برای اضافه کردن فضا به خانه خود باشد. علاوه بر اتاق نشیمن می توان با مبله و تزئین نمودن بالکن را مورد استفاده قرار داد تا در کنار خانواده و دوستان چای نوشید و از تماشای آسمان نهایت لذت را برد.یکی از دلایلی که بالکن یا تراس کارایی خود را از دست داده به خاطر این است که گرد و غبار، پرندگان و حشرات ، باد و باران نمی گذارد که ساکنان بتوانند از بالکن کارایی لازم را انتظار داشته باشند . اما این مژده را به شما می دهیم که شرکت اروند می تواند محصولی را به شما معرفی نماید که شما بتوانید لذت داشتن یک بالکن زیبا و کارا را حس کنید.

تعویض شیشه بالکن خم و قوس دار در کرج

شیشه بالکن می‌تواند به خوبی این قضیه را حل کندسالها بود که شرکت های تولید کننده پنجره های تاشو وشیشه بالکن برای درزگیری فاصله بین شیشه ها از درزگیرهای پلاستیکی شفاف استفاده میکردند. این نوع درزگیرها ظاهری یکنواخت و زیبا داشته و پنجره ها را از دور یک تکه و یک دست نشان می داد. اما این نوع درزگیر ها در طول زمان ایرادات و اشکالاتی را سبب می شد. مهمترین این ایرادات تغییر رنگ در مقابل نور خورشید بود. این درزگیرها در طول زمان و حداکثر ظرف ۲ سال به شدت زرد و یا قهوه ای رنگ شده و شدیدا شکننده و خشک می شد که مستلزم تعویض بود. یعنی مشتریان از هر دو سال می باید این درزگیرها را تعویض و درزگیرهای نو را جایگزین نمایند. همچنین یکی ازایرادات مهم این نوع درزگیر ها عدم ایزولاسیون قوی است. در باد های شدید این نوع فتیل ها سبب ایجاد صدای سوت و باد در داخل بالکن می شوند.

شیشه بالکن

شیشه دوجداره مخصوص بالکن
شیشه دوجداره مخصوص بالکن

ین درزگیرها علاوه بر رفع مشکلات فتیل های شفاف، موضوع درزگیری را هم به شدت بهبود بخشید. این درزگیرها با نصب نوار مویی باعث ایزوله شدن کامل می شود. همچنین در طول زمان هیچ نوع تغییر رنگ و شکلی ندارند و مادام العمر می باشند. همچنین درزگیر های آلومینیومی باعث طول عمر بیشتر شیشه ها و کل سیستم و جلوگیری از خودکشی شیشه سکوریت می گردد.

اطلاعات فنی شیشه بالکن

شیشه بالکن متشکل از دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده بر روی ساختارهای کف و سقف و همچنین دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن قرار می گیرد. پانل های شیشه ای به ضخامت ۸ میلی متر داخل پروفیل شیشه گیر مونتاژ و سپس به وسیله چرخ ها داخل پروفیل های افقی قرار می گیرد.اولین پانل شیشه ای (درب) توسط زنجیر که به قفل های بالا و پایین متصل است کشیده شده و درب باز شده و از دریچه تعبیه شده داخل ریل به سمت بیرون هدایت میشود و دیگر پانل های شیشه ای به صورت اسلاید داخل ریل به سمت پانل درب به راحتی حرکت کرده و از خروجی تعبیه شده در روی ریل باز شده، این کار را برای کلیه پانل ها انجام داده تا سیستم به طور کامل باز شود.بخش آلومینیوم با رنگ پودری پلی استر پوشش داده شده.RAL  سفید و همچنین پوشش آنادایز آماده و بر اساس سفارش مشتری بر حسب رنگ مورد نظر آماده و در دسترس می باشد.نصب و راه اندازیقبل از نصب، با شما تماس گرفته خواهد شد و تاریخ نصب و راه اندازی دقیق و زمان مورد نظر به شما اطلاع داده خواهد شد. قبل از نصب، مطمئن شوید که فضای کافی مشخص برای حرکت و نصب شیشه بالکن در بالکن یا تراس جهت کار و نصب محیا باشد. به طور معمول تنها یک روز نصب پانل های شیشه ای در محل شما طول خواهد کشید، اگر بالکن بزرگ و یا شرایط کار و نصب پیچیده و سخت باشد زمان نصب و راه اندازی بیشتر نیاز دارد.پس از پایان کار نصب و راه اندازی و آماده شدن سیستم، پرسنل نصب به شما آموزش عملی و دستورالعمل های لازم جهت چگونگی استفاده از شیشه بالکن را به شما آموزش می دهند

شیشه مخصوص بالکن
شیشه مخصوص بالکن

پنجره دو جداره قوس دار

upvcیکی از مهمترین بخش های نمای ساختمان پنجره های آن است که با طراحی خلاقانه می تواند باعث زیبایی چند برابری ساختمان شود. طراحان و مهندسان گاهی برای زیباتر کردن معماری ساختمان ها پنجره های آنها را در ابعاد مختلف وقوس دار طراحی می کنند که این فذم خاص زیبایی شگفت انگیزی به نمای ساختمان می دهد.