انواع upvc کرج | فروش پنجره وین تک | دلوین

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی

انواع upvc کرج: سوال های زیادی در رابطه با این که پنجره یو پی وی سی چیست وجود دارد . به طور کل پنجره یو پی سی مخفف کلمه ای انگلیسی است . پنجره یو پی وی سی از نفت خام تولید می شود . همین سبب شده تا با مواجهه با حرارت غیر قابل شکل گیری و مقاوم باشد

انواع upvc کرج | فروش پنجره وین تک | دلوین

اولین پنجره دو جداره توسط شرکتی در اروپا کشف شد . و بعد از آن با پیشترفت در رابطه با پنجره آلمان پنجره دو جداره را تولید و توزیع کرد . هنگامی که پنجره مطرح شد و روی بورس آمد ، پنجره دو جداره جایگزین پنجره های قدیمی تر شد . و در حال حاضر یکی از مطرح ترین و پر فروش ترین پنجره می باشد .

انواع پنجره دو جداره یو پی وی سی

پنجره های دو جداره یو پی وی سی بنا به شکل ساختمان طرز باز شدن آن متفاوت است . در ادامه به انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی می پردازیم .

پنجره دو جداره دو حالته طرح فرانسه : این نوع پنجره به صورتی است که هر دو لنگه آن هم زمان با هم باز شوند ، در صورت غیر ضروری بودن می توانید یک لنگه را ثابت و لنگه دیگر به شکل باز شو استفاده کرد ، و بدون نیاز به پروفیل باز شو یا مولین هست . مولین دو لنگه را از هم دیگر جدا می کند . خوبیه این نوع پنجره این است که دست تان باز است و هم به شکل تک حالته و دو حالته از آن استفاده کرد .

نجره دوجداره وین تک کرج

خوبی های این پنجره می توان به

پنجره دارای تراش های خوبی که در آن خورده رتبه a++ در انرژی شده است .

این سیستم به شکلی طراحی شده است که پتانسیل باز شدن هم زمان پنجره است .

شما می توانید در این سبک پنجره سیستم های تک حالته و دو حالته را در باز شو ها به کار ببرید .

نوع پنجره فولس واگن

این نوع پنجره از یراق آلات خاص و جذاب درست شده که سه نوع دارد ( مدل مکانیکی – مدل اتوماتیک – مدل فول اتوماتیک ) قسمت بندی می شود . این پنجره شبیه به خودروی فولوکس واگن باز می شود و همین سبب شده اسم آن پنجره فولکس واگنی شود . باز شدن این پنجره به صورت ریلی است . خوبی که این پنجره دارد فضای کمی را اشغال می کند و برای منازل نقلی پیشنهاد می شود .

مزایا

باز شدن به شکل ریلی

قابلیت باز شدن در سه حالت

جلوه و زیبایی بسیار و کاملا عایق است

جایگزین پنجره قدیمی است

پنجره های یو پی وی سی به خاطر ساختاری که دارند می توانند در همه ی ابعاد و محل ها پتانسیل این را دارند جایگزین شوند . پس نگرانی تعویض پنجره هایتان را دور بیندازید و پنجره های دو جداره را جایگزین پنجره های قدیمی خود کنید .

پنجره دو جداره بدون تخریب و سریع و آسان نصب می شود .

انواع upvc کرج | فروش پنجره وین تک | دلوین

پنجره دوجداره کرج 

دلیل انتخاب پنجره دو جداره یو پی وی سی

کم تر خانه ای بدون پنجره دو جداره به چشم می خورد . همه ی معمار ها و مهندسان ، پنجره اغلب دو جداره یو پی وی سی را در دفاتر و منازل به کار می برند . علت به کار بردن پنجره دو جداره درون ساختمان ها این می باشد که بین شیشه های آن با یک نوع گازی پر شده است که رسانای حرارتی کمی دارد ولی این یک مورد از بهره وری از این پنجره است . به موارد دیگر آن در ادامه می پردازیم .

استحکام پنجره دو جداره

ظاهر ظریف پنجره دو جداره یو پی وی سی  کاملا معکوس است چون فقط ظاهر آن است و بسیار مستحکم و مقاوم می باشد . به خاطر ساختار شبکه ای یو پی وی سی ، در برابر فشار و ضربه مقاومت دارد .

همین طور این سبک از پنجره به خاطر داشتن زبانه قفلی سبب شده از سه طرف قفل شود . همین سه قفله بودن آن کار سارقان را سخت و نا ممکن کرده است . امنیت پنجره یو پی وی سی بسیار بالا و مطمین است .

در آخر باید بگوییم که قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی از بقیه پنجره ها گرون تر و بالا تر می باشد .