انواع پروفیل upvc | پنجره دوجداره ویستابست | شرکت دلوین

قیمت پنجره upvc وین تک | بازسازی پنجره دوجداره | شرکت دلوین

انواع پروفیل upvc: در و پنجره یو پی وی سی ، چرا از اجزای مهم  در ساختمان های جدید می باشد ؟ پیش از بررسی به موضوع تولید در و پنجره ، نیاز می باشد ، خوبی ها و مزیت های مصرف از درب و پنجره یو پی وی سی را اگاه باشیم . ساختمان های جدید ، حال حاضر بالای هر چیزی به مراقبت در مقابل الودگی های سر و صدا و فضا نیاز دارند .

انواع پروفیل upvc | پنجره دوجداره ویستابست | شرکت دلوین

به همین دلیل راه اندازی پنجره های ، عادی قبلی دیگر راه حل نمی باشد . پنجره یو پی وی سی مدتی می باشد ، که در صنعت ساختمان سازی خیلی استفاده می شود .

راه اندازی در ها و پنجره های یو پی وی سی ، ویژه برای آپارتمان ها و برج های مسکونی موجود در ، شهرهای وسیع و مکان های بسیار شلوغ  واجب می باشد . بخاطر این که پنجره یو پی وی سی ، عایق عالی برای صدا، گرد و خاک و آلودگی هوا به حساب می ایند . در نتیجه این نوع ( یو پی وی سی ) برای انواع الودگی ها گزینه خوبی می باشد و این عیوب ها را رفع می نماید .

راه اندازی پنجره یو پی وی سی :

در شهرهای وسیع و شلوغ ، که دشواری آلودگی هوا و آلودگی های صوتی اذیت کننده موجود می باشد ، بیش تر نیاز می باشد از پنجره های یو پی وی سی دوجداره یا چند جداره به کار ببریم . پنجره یو پی وی سی ، به علاوه عایق حرارتی عالی به حساب می اید ، و مختص حفاظت از موقعیت جوی بد انتخاب خیلی درستی می باشد .

به این صورت در بازسازی اپارتمان ها هم قادر به راه اندازی پنجره یو پی وی سی افزون بر ظاهر سازی ، محیط آن را در مقابل موقعیت جوی دشوار و گوناگونی آلودگی محفاظت نمود . تمام افراد لیاقت زندگی در فضایی امن ، آرام و پاک و ظاهر خوب را دارند .

پنجره دوجداره ویستابست کرج

پروفیل های یو پی وی سی ، پر اهمیت ترین اجزای تولید درها و پنجرهای یو پی وی سی می باشند . این پروفیل ها با ویژگی های کارامد و سلیقه ای ویژه ساخته می شوند ، و پر کارایی ترین مصالح ابتدایی جهت تولید ، در و پنجره اپارتمان های جدید می باشند .

انواع پروفیل upvc | پنجره دوجداره ویستابست | شرکت دلوین

مزیت های این پروفیل

۱ – خمش پذیری

۲ – کم وزن

۳ – عایق الکتریسیته و دما

۴ – نسوز می باشد

۵ – ترکیب راحت با متریال شیمیایی گوناگون

۶ – صیقل پذیر می باشد

۷ – قوی بودن در مقابل متریال بیولوژیک و شیمیایی

این پروفیل ها خیلی خمش پذیر هستند و انعطاف دارند و می توان به کمک آن ها درها و پنجرهای یو پی وی سی ، قوس دار و با کتیبه های خاص و ویژه تولید کرد . افزودن توری و پرده کرکره هم از خوبی های ویژه ، مخصوص پنجره های یو پی وی سی می باشد .

به قفل ها، دستگیره و چفت درها، به اصطلاح یراق آلات می گویند . یراق آلات به کار رفته ، در تولید درب و پنجره یو پی وی سی می بایست از اصول های مورد نیاز بهره مند شود . سپس رعایت کردن موارد مهم فنی وزن شیشه ها و پهنای بازشو ها در گزینه یراق آلات درست ، نقش بسیار مهمی دارد .

قیمت پنجره دوجداره کرج

نوع های یراق آلات به کار رفته

۱ – یراق کشویی

۲ – یراق یک طرفه

۳ – یراق دوطرفه

۴ – لغزشی نیمه اتوماتیک

۵ – یراق کشویی لغزشی اتوماتیک

۶ – یراق دربی

۷ – یراق دولنگه بازشو

گالوانیزه یا فولاد تقویتی ، به همین خاطر در عمل کرد تولید در و پنجره یو پی وی سی  مورد استفاده قرار می گیرند ، که مانع از کج شدن ، تاب خوردن و تنش می شود . علاوه بر این پروفیل ها سبب ، مقاومت دادن به در ها و پنجره های یو پی وی سی می شوند .

گالوانیزه استفاده شده ، در پروفیل ها با این شکل ها مطرح می شود :

۱ – U شکل

۲ – L  شکل

۳ – C شکل