انواع پروفیل پنجره upvc | قیمت ویستابست | دلوین

قیمت بهترین پروفیل پنجره در کرج | وین تک | دلوین

انواع پروفیل پنجره upvc: به پنجره ای که عایق گرما و سرما و صوت باشد ، پنجره دو جداره گفته می شود . اسم پنجره دو جداره که به وسط می آید توقع ما عایق بودن آن در برابر حرارت است . خاصیت پنجره دو جداره مواردی جزی است . برای نمونه ، چند لایه بودن ( دو یا سه لایه ) شیشه آن می باشد ، شاید تعجب بر انگیز باشد ولی سه جداره هم هست ولی اسم آن همان دو جداره مطرح شده است .

انواع پروفیل پنجره upvc | قیمت ویستابست | دلوین

قاب پنجره از جنس های مختلف است که شیشه روی آن می افتد و فاصله میان آن ها ( شیشه ها ) از گاز مخصوصی پر می شود ،

تا در مقابل شیشه ها عایق شود .

جنس قاب ( پروفیل ) پنجره دو جداره :

اکثرا و بیشتر پروفیل درون پنجره های دو یا سه جداره ، pvc  و upvc است . اما جداره های شیشه می توانند بر روی قاب هایی با جنس آهنی و چوب ، آلمینیوم هم قرار بگیرد . ولی این جنس ها غیر استاندارد است و عایق آنچنانی ندارد هم برای حرارت ، هم صدا نمی باشد .

به جز پی وی سی و یو پی وی سی ، جنس آلمینیومی ترمال بریک هم موجود است ، کیفیت بسیار عالی اما گران قیمت است .

جدول قیمتی پنجره دو جداره در مقایسه با جدول قیمتی کابینت :

حساب کردن هزینه پنجره دو جداره سخت تر است و پیچیده تر ، در نتیجه نمی شود تنها بر اساس جنسش مانند کابینت محدوده قیمت مشخصی معین کرد . به دلیل وجه های زیاد پنجره دو جداره  که باید محاسبه شود ، نمی توان بازه محدوده قیمتی معینی برای آن به دست بیاورید .

انواع پروفیل پنجره upvc | قیمت ویستابست | دلوین

محاسبه پنجره دو جداره :

در بالاتر گفتیم که برای پنجره دو جداره ، نمی شود محدودیت قیمتی داشت و متغیر است . در ابتدا باید تمام بالا و پایین و نوسانات قیمت پنجره دو جداره ، با پارامتر هایی که هست آگاه شوید تا در انتهای قیمت خود شان را نشان می دهند .

قیمت پنجره دوجداره کرج 

پارامتر های قیمت پنجره دو جداره :

-برند پروفیل پنجره دو جداره : در این صنعت ، پنجره های دو جداره در شرکت های جور وا جور موجود می باشد . که هر کدام هزینه و کیفیت جدا گانه مختص به خود را دارد . افزون بر پنجره های شرکتی ، برخی از این پنجره ها هم در کارگاه تولید می شود ، که بازهم قیمت آن فرق دارد و همین باعث افزایش قیمت در پنجره دو جداره می شود .

-شیشه ی پنجره دو جداره ( جدار های پنجره ) : بسته به انتخاب شیشه ای که می خواهید ، دو جداره باشد یا سه جداره باشد و قطر هر کدام از جدار ها چه قدر باشد ، هزینه در انتها مختلف می شود . سبک شیشه ( رنگی باشد یا معمولی ) هم در قیمت تاثیر گذار است .

– متراژ پنجره : هم مانند تمام متریال های مورد استفاده در کار های ساختمانی ، در هزینه پنجره ی دو جداره متراژ اولین معیار می باشد .

ولی فرق این است که پنجره های دو جداره ، متراژ افزون بر تاثیر در مقدار اجناس مورد استفاده ، یر تعداد یراق آلات ، زیر ساخت ها و حتی گذینش سبک پنجره تاثیر دارد . متراژ در نهایت علاوه بر تاثیر مستقیم در قیمت ، بلکه به طور غیر مستقیم نمایان می شود . در نتیجه برای متریال شیشه هم نمی توان قیمت متری داشت .

-مقدار لنگه پنجره دو جداره : مقدار لنگه ها ، در قیمت آخر مختلف است . نکته متفاوت در پنجره های دو جداره ، این است که متراژ افزون بر میزان متریال مورد استفاده ، روی تعداد یراق ، زیر ساخت ها و در انتخاب نوع سبک پنجره تاثیر می گذارد . در نتیجه امکان قیمت متری ، در متریال شیشه هم نیست .

– تعداد لنگه پنجره دو جداره : هزینه آخر پنجره بر حسب تعداد لنگه ، متفاوت می باشد .

پنجره دوجداره ویستابست کرج

-کتیبه : اصولا داشتن کتیبه در پنجره دو جداره و سبک ان در قیمت اخر تاثیر دارد .

در هزینه پنجره دو جداره ، تعداد باز شو مورد قابل توجه است .

در رابطه با باز شو ها موارد پایین در آن اثر گذار است :

– تعداد باز شو

– یک حالته یا دو حالته بودن باز شو

– باز شوی کشویی

– برند و جنس یراق آلت

– ابعاد باز شو ها