ارزانترین قیمت پنجره دوجداره برای باغ عایق رطوبت دما

یو پی وی سی طرح چوب

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره برای باغ عایق رطوبت دما, پنجره های چوبی بسیاری هستند که دو جداره اند و می توانند هزینه های صرف شده در مصرف انرژی را به شدت کاهش دهند. این صرفه جویی در طی زمان خود را بخوبی نشان می دهد.  در بسیاری از مناطق بحث بزرگ یا کوچک بودن پنجره‌ها نیز مطرح می‌شود اما در شمال مشروط بر این که پنجره‌های انتخابی به ایجاد کوران کمک کنند، . چنین پنجره‌هایی منجر به حفظ هوای خنک در بعدازظهرهای شمال می‌شوند.

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره برای باغ عایق رطوبت دما

مکانی مرطوب، جایی که رطوبت بر جای جایش سایه افکنده است. بی‌تردید پنجره‌هایی که در این خطه استفاده می‌شوند با نمونه‌های کاربردی در مناطق خشک، زمین تا آسمان تفاوتشان است. در مکان‌های مرطوب استفاده از پنجره‌هایی که بتوانند کوران در تمام قسمت‌ها را رقم بزنند، یک نیاز اساسی است. نه تنها نوع پنجره‌هایی که در شمال استفاده می‌شوند بلکه حتی نحوه قرارگیری آن‌ها نیز از اهمیت شایانی برخوردار است و عموما با توجه به جهش وزش باد تعیین می‌گردد.

مهم‌ترین فاکتوری که در انتخاب نوع پنجره برای ویلاهای شمال باید بدان توجه شود، ایجاد کوران است.

قیمت خرید پنجره های دوجداره در زمان ثبت سفارش مشخص می شود چرا که قیمت ها بر اساس ابعاد و اندازه های هر پنجره و نوع کیفیت پروفیل و همچنین مدل پنجره مشخص می شود

ضرورت استفاده از پنجره‌هایی مرغوب تنها به متعادل ساختن هوا محدود نمی‌شود، پنجره‌ها راهی جهت نفوذ به ساختمانند و آن زمان که از نمونه‌های ضدسرقت و کاملا ایمن استفاده می‌کنیم خیال‌مان آسوده خواهد بود که دست سارقان کوتاه گردیده و راهی برای ورود به داخل ویلا باقی نمانده است.

چوب به دلیل دارا بودن ضریب حرارتی پایین گرما و سرما را از خود عبور نخواهد داد و سبب عایق بندی محیط خواهد شد.

مزایای پنجره چوبی

پیرو معماری سبز
عایق صوتی
عایق حرارتی
نصب و تعویض آسان

معایب پنجره چوبی؛

تغییر شکل در رطوبت و حرارت بالا
در برابر ضربه مقاومت کمی دارد
امکان خوردگی توسط حشرات
خطر آتش گرفتن و حریق
مزایای پنجره الومینیومی ساده
قاوم در برابر رطوبت و بارش
دارای وزن سبک
حرارت را در زمستان و تابستان منتقل می‌کند

معایب پنجره آهنی؛

نامناسب در برابر زلزله
عایق حرارت نیست
زنگ زدگی در برابر رطوبت و بارش
عایق صوت نیست
نصب دشوار
وزن بالا