ارزانترین قیمت پنجره دوجداره اتاق خواب upvc

تبدیل پنجره لولایی به کشویی

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره اتاق خواب upvc ,قیمت پنجره دوجداره uPVCرا نمی‌توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو‌های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره  به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار و نوع شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و نوع و جنس یراق آلات آن بستگی دارد.

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره اتاق خواب upvc

برای بررسی و محاسبه قیمت انواع پنجره دو جداره با ابعاد مختلف، عوامل تاثیرگذار مختلی وجود دارد.

در درجه اول ابعاد باید بر اساس میلیمتر عنوان شوند، زیرا هر میلیمتر روی قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار خواهد بود.

نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد، بایستی مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد، متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی که برای تعویض استفاده می شود را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می‌گویند.

همچنین جنس پروفیل‌های مصرفی هم در تعیین قیمت پنجره دوجداره موثر است، امروزه در بازار، پروفیل هایی با کیفیت پایین و قیمت ارزان فراوان است، که در دراز مدت پنجره‌های ساخته شده با این پروفیل‌ها، بازدهی بسیار پایینی خواهند داشت.

فاکتورهای مختلفی در قیمت پنجره دو جداره تاثیر گذار می باشد که هر کدام از این فاکتورها خود دارای چند گزینه برای انتخاب می باشد که شما بسته به میزان بودجه خود می توانید فاکتور مورد نظر را برای خرید و نصب پنجره دوجداره اتاق خواب انتخاب کنید برخی از فاکتورهای موثر در قیمت پنجره دوجداره upvc به شرح زیر می باشد

  • انواع مدل پنجره دوجداره یا انواع باز شو پنجره دوجداره
  • انواع پروفیل مصرفی
  • ارتفاع و عرض پنجره
  • نوع یراق پنجره یو پی وی سی
  • شیشه دوجداره

برای ساخت قاب پنجره از متریال های مختلف نظیر چوب و آلومینیوم و فایبرگلاس و … استفاده می شود که فریم های چوبی زیبایی و جذابیت خاصی دارند و باعث می شوند تا ساختمان نمایی متفاوت داشته باشید همچنین از این قاب پنجره ها اغلب برای بازسازی خانه های قدیمی استفاده می شود.

از پنجره ها با قاب آلومینیوم اغلب در ساخت آپارتمان های جدید و امروزی استفاده می شود که در انواع رنگ های مختلفی نیز موجود می باشند همچنین این جنس فریم پنجره ها دارای قیمت ارزان تری هستند.