آموزش تعویض شیشه پنجره دوجداره طرح دار کرج

شیشه دوجداره باکیفیت و استاندارد

آموزش تعویض شیشه پنجره دوجداره طرح دار کرج:جدا از اینکه اگر شخصی می خواهد شیشه پنجره دوجداره خود را تعویض کند. پنجره خود را بطور مثال از ساده به طرح دار و یا بالعکس تغییر دهد. که این امر سلیقه ای میباشد و الزامی وجود ندارد.بعضی مواقع نیز الزام است که شیشه پنجره بطور حتم تعویض گردد.بطور مثال اگر ما بین شیشه های دو جداره غبار گرفته باشد و یا بخار کند، نشان از وجود یک درز در قسمت شیشه ها میباشد. که این میتواند از یک ترک و یا شکستگی باشد و یا شیشه بصورت صحیح تولید نشده است.این اتفاق خود نشانگر عدم وجود گاز آرگون مابین شیشه ها میباشد. در این صورت نیز پنجره دو جداره از لحاظ کارکرد به خوبی عمل نمی کند.

آموزش تعویض شیشه پنجره دوجداره طرح دار کرج

عملکرد بد شیشه دوجداره میتواند از یک ترک و یا شکستگی باشد و یا شیشه دوجداره طرح دار بصورت صحیح تولید نشده است.این اتفاق خود نشانگر عدم وجود گاز آرگون مابین شیشه ها میباشد. در این صورت نیز پنجره دو جداره از لحاظ کارکرد به خوبی عمل نمی کند.

چرا که بحث تزریق گاز آرگون یکی از عوامل بسیار مهم در پنجره های دو جداره یو پی وی سی میباشد .همانطور که در بخش های قبلی و در بحث تولید شیشه دو جداره طرح دار گفته شد تولید مناسب و استاندارد شیشه دو جداره بسیار مهم می باشد.گاهی اوقات نیز شیشه طی حوادثی بطور کامل شکسته میشود. که میبایست با توجه به نوع و ابعاد و ضخامت شیشه تعویض گردد.

شیشه لمینت
شیشه لمینت

آموزش تعویض شیشه پنجره دوجداره

خدمات شیشه دوجداره درب و پنجره دوجداره upvc شامل تعویض شیشه های دوجداره شکسته و همچنین تعویض شیشه های مات یا مشجر با شیشه های ساده یا رفلکس دوجداره پذیرفته میشود.

در ساخت شیشه های دوجداره استانداردهای جهانی وجود دارد که با رعایت کردن آنها در طول تولید این شیشه ها از تمامی مزایای آن بهره مند میشوید که شامل تزریق گاز آرگون در بین فضای موجود شیشه های دوجداره که باعث کاهش شدت صوت و عبور به داخل منزل میشود. همچنین شیشه های دوجداره به وسیله قطعه جداکننده آلومینیومی به نام اسپیسر که تو خالی بوده از هم جدا می شوند که جهت جلوگیری از بخار کردن بین دو شیشه حتما باید داخل اسپیسر از مواد شن مانندی به نام سیلیکاژن پر شود که خاصیت ضد رطوبتی دارد.

خدمات گروه تعمیر پنجره ماندگار شامل هر گونه خدمات مربوط به شیشه های دوجداره اعم از تعویض شیشه های شکسته با شیشه های دوجداره استاندارد و همچنین جهت نوردهی بیشتر منزل شما تعویض شیشه های مات با شیشه های دوجداره ساده پذیرفته میشود.