قیمت پنجره دوجداره upvc

پنجره دوجداره upvc

قیمت پنجره دوجدارهupvc

پنجره دوجداره یو پی وی سی

عرض و ارتفاع پنجره های دوجداره upvc و ابعاد و تعداد و نوع باز شو، نوع و رنگ و ضخامت پرو فیل و شیشه دو جداره که نهایتا طرح پنجره دو جداره upvc را تعیین می نمایند؛ از مهمترین موارد تعیین کننده قیمت در هر پنجره دو جداره می‌باشد. پس از طرح پنجره دو جداره عامل موثر بعدی در تعیین قیمت، کشور سازنده پرو فیل و یراق آلات و جداره های شیشه می‌باشد. سومین عامل موثردر تعیین قیمت پنجره دو جدار کارخانه سازنده یا برند یا مارک پروفیل و یراق آلات می‌باشد. چهارمین عامل موثر در تعیین قیمت، کارخانه های مونتاژ کننده در و پنجره و شیشه دو جداره و کیفیت ساخت و میزان آنها می‌باشد.

به طور مسلم قیمت تمام شده و همین طور کیفیت مونتاژ در و پنجره ها در یک مغازه تولیدی در و پنجره دو جدار با چند دستگاه ابتدایی با قیمت تمام شده و همین طور کیفیت ساخت پنجره های یک کار خانه صنعتی معتبر با دستگاه های پیشرفته قابل مقایسه نیست. گاهی کارخانجات تازه وارد در عرصه پنجره های دو جداره upvc نیز برای ورود به بازار رقابتی مجبور به کاهش قیمت ها می‌باشند که در این صورت خریدار باید کم تجربگی آنها را هم با قیمت پیشنهادیشان در نظر بگیرد و با توجه به شرایط خود، کارخانه سازنده را انتخاب نماید.

پنجره ویستابست

قیمت پنجره دو جداره در ارتباط با اجزای آن

در و پنجره دو جداره UPVC از اجزای زیر تشکیل می‌گردد که در محاسبه قیمت آن موثر می‌باشد:

پرو فیل UPVC که شامل پرو فیل چهار چوب پنجره (Frame)، پرو فیل وسط(Mullion)، پرو فیل لنگه یا باز شو(Sash)و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خود درب یا پنجره بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می‌گردد. گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های باز شو که معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می‌گردد و محاسبه جداگانه آن ها غیر عادی است. شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می‌گردد و می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو‌جداره، ساده‌، مات، رفلکس، رنگی، سکوریت، لمینت، خم و… باشد.

یراق آلات مصرفی در ساخت در و پنجره دو جداره upvc که شامل لولا، قفل، دستگیره ، اسپانیولیت و … می‌باشند که یک دست یراق را تشکیل می‌دهند و به صورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت وارد می‌شود. سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی در و پنجره دو جداره در هنگام نصب که معمولا برای هر پنجره به ابعاد استاندارد یک عدد محاسبه می‌شود. علاوه بر موارد فوق هزینه نصب در و پنجره دو جداره که معمولا ۱۰درصد قیمت موارد فوق می‌باشد و بسته به شرایط و محل نصب قابل افزایش است. در پنجره های تعویضی معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ درصد نیز برای کندن پنجره های قبلی محاسبه می‌شود.

پنجره دوجداره upvc

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار