گالری عکس پنجره دوجداره upvc

انواع پنجره دوجداره

گالری عکس پنجره دوجداره upvc

قبل از خرید درب و پنجره دوجداره باید توجه داشته باشید که درب پنجره های دوجداره upvc دارای انواع مختلفی از لحاظ شکل ظاهری و نوع بازشو می باشند, پس برای داشتن بهترین خرید باید با انواع مدل های پنجره های دوجداره upvc آشنا شوید. در این پست با دیدن گالری عکس پنجره دوجداره upvc و توضیحات ارائه شده برای هر یک می توانید مدل مد نظر خود را با توجه به نیازتان انتخاب نمایید.

پنجره دوجداره upvc ثابت

پنجره دوجداره ثابت و فیکس
پنجره دو جداره ثابت از پرکاربردترین پنجره های دوجداره می باشد و بصورت ترکیبی با دیگر حالات بازشو بکار می رود. پنجره دوجداره upvc ثابت در ابعاد و اندازه های بزرگ نیز تولید می شوند و بنابراین بهترین گزینه برای نمای فروشگاه ها و استودیوهای صدابرداری می باشد.
پنجره دوجداره upvc تک حالته

پنجره دوجداره

این نوع حالت بازشوی پنجره دوجداره باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی میباشد. پنجره دو جداره upvc تک حالته از لحاظ میزان و ضریب عایق بندی دما، صدا، هوا، آب و قشار با پنجره دوجداره ثابت کاملا برابری می کند و تنها تفاوت آنها در استفاده از یراق آلات می باشد.
پنجره دوجداره upvc دو حالته

یو پی وی سی دوحالته

از مشخصه های این حالت از پنجره دو جداره یو پی وی سی باز شدن بر روی دو محور عمودی و افقی با یک دستگیره می باشد. یراق آلات پنجره دوجداره upvc دو حالته این امکان را به شما می دهد که تنها با یک دستگیره از سه حالت پنجره (باز، بسته، بازشوی از بالا) استفاده نمایید.
پنجره دوجداره upvc مدل سایه بانی

پنجره دوجداره مدل سایبانی

پنجره دوجداره upvc مدل آکاردئونی

پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره دوجداره upvc مدل آکاردئونی برای محیط هایی با عرض بیشتر از سه متر استفاده می شود.
پنجره دوجداره upvc دو لنگه بازشو (فرانسوی)

پنجره دوجداره فرانسوی

پنجره دوجداره upvc کشویی

سیستم بازشوی پنجره دوجداره upvc کشویی به صورت ریلی بوده و از ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره upvc کشویی در کرج می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز و بسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد.
پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی

پنجره دوجداره فولکس واگنی

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی می باشد که از لحاظ عایق بودن نسبت به سر و صدا و گرد و غبار و اتلاف انرژی فوق العاده می باشند.
پنجره دوجداره upvc کلنگی

پنجره کلنگی

پنجره دو جداره upvc کلنگی قابل استفاده در سرویس‌های بهداشتی، حمام، راه پله‌ها و نورگیر‌ها می باشند.
پنجره دوجداره upvc دایره‌ای

پنجره دوجداره دایره

پنجره دوجداره upvc خلیجی

پنجره خلیجی