پنجره دوجداره upvc در کرج البرز

پنجره دوجداره upvc در کرج البرز

پنجره دوجداره یو پی وی سی

در چند دهه قبل به سبب جلوگیری از اتلاف انرژی در طراحی و نمای ساختمان سعی بر آن بود تا پنجره ها با ابعاد کوچک و حداقل بازشو ساخته شود.این مطلب در تعداد پنجره ها ی بکار گرفته شده در ساختمان نیز موثر بوده است. ولی امروزه به سبب استفاده از پنجره های uPVC و شیشه های ۲ و ۳ جداره این امکان برای مهندسین ساختمان ، طراحان و معماران مهیا گردیده که بدون داشتن دغدغه در عایق سازی ، نماهایی زیبا در ساختمان طراحی نمایند ، ساختمانها با فضای بیشتر ، نور طبیعی بهتر ، فضایی بهتر برا ی طرح دکوراسیون داخلی منزل از ویژگیهای پنجره های uPVC می باشد.(پنجره uPVC با شیشه ۲ یا ۳ جداره فضای عایقی در حدود دیواری با ضخامت ۲۰۰ میلیمتر را فراهم می سازد). وجود پنجره های uPVC در خانه این پی آمد را به همراه خواهد داشت تا درضمیر شما احساس خوبی بوجود آید . این احساس حتی شما رابه این نقطه می رساند تا نظر خود را به دیگران نیز القاء کنید.

انتخاب مناسب ترین پنجره دوجداره یو پی وی سی

دلیل این است که ، درب و پنجره ها نه تنها نور طبیعی را به شما عرضه می دارد ، بلکه زیبایی و شخصیت را به طرق مختلف به خانه هاارزانی می نماید.

پس اگر شما در فکرایجاد دکوراسیون خانه خودو یا تغییر آن هستید پنجره های منزل شما از جذابترین عوامل موثر در دکوراسیون خانه شما به حساب می آیند . که می تواند در طرحها و رنگهای مختلف تولید و عرضه شود. این پنجره ها به سبب عایق بودن موجب ارتقای کیفی هوای داخلی می گردد . این پنجره ها تصویری جدید از زیبایی رادر منزل شما به ارمغان خواهد آورد .

مزایای پنجره یو پی وی سی

صرفه جویی در انرژی

با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد. در صورتیکه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است. با استفاده از پنجره و شیشه دو جداره تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید. تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه و پنجره دوجدره در میزان عایق حرارتی آن موثر است.

ایجاد محیطی آرام با پنجره های دویا سه جداره یو پی وی سی, میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ ۸۰-۷۵ دسی بل و در شهرهای کوچک ۵۵ دسی بل می باشد. وجود کانالهای خالی در میان پروفیلهای UPVC علاوه بر سبک تر کردن وزن باعث می گردد پروفیل پنجره عایق بهتری باشد و از انتقال صداهای محیط خارج به فضای داخلی جلوگیری نماید.

بهترین پنجره دوجداره عایق صدا

با استفاده از شیشه های دوجداره در پنجره های UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیکی در ساختار پیچیده پروفیل، پنجره های مزبور علاوه برعایق حرارتی ، عایق صوتی بسیار خوبی نیز می شوند و مانع از تبادل صوتی محیط داخل به بیرون و انتقال آلودگی های صوتی محیط بیرون به داخل خواهند شد.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار