پنجره دوجداره مناسب و استاندارد کرج

نمایندگی وین تک در کرج

پنجره دوجداره مناسب و استاندارد کرج

مشخصات يك پنجره خوب چيست؟

انتخاب شرکت پنجره دوجداره

درب و پنجره هاي دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم خوب به شكلي طراحي و تولید مي شوند كه از نفوذ هوا و سرو صدا جلوگيري نموده و در شرايط گرم آب و هوايي، جذب گرماي حاصل از تابش خورشيد را كاهش و به حداقل برساند. كاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترين عوامل در داشتن خانه هايي با بازده انرژي مناسب هستند. اين گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گيري ميكنند.
بيشتر تلفات حرارتي ساختمان از طريق درب و پنجره ها صورت مي گيرد. به همين دليل پنجره هاي دوجداره نامناسب مي توانند هزينه سوخت را بسيار بالا ببرند.

طرح و مدل پنجره ساختمان

استفاده از درب و پنجره هاي خوب، روش ساده اي براي كاهش هزينه هاي انرژي و در نتيجه كاهش گازهاي گلخانه اي است.
فريم هاي درب و پنجره هاي یو پی وی سی خوب بايد از جنس موادي عايق و با مقاومت و استحكام بالا،مانند فايبر گلاس يا يو پي وي سي ساخته شده باشند. اين درب و پنجره ها بايد حداقل داراي دو جداره باشند ولي بعضي از انواع آنها سه يا چهار جداره نيز دارند. لايه پوششي اين پنجره ها بايد قابليت منعكس نمودن اشعه مادون قرمز و ماوراي بنفش را داشته، همچنين بايد در برابر عوامل جوي مقاوم بوده و طوري درزبندي شده باشد كه در زمستان مانع از خروج هواي گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هواي خنك شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نيز از آسيب هاي ناشي از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد.

طرح سندبلاست

پنجره دو جداره، داراي دو شيشه مي باشد كه بين آنها يك فضاي كاملا درزبندي شده وکیوم وجود دارد و اكثرا با گازهاي آرگون يا كريپتون پر مي شود. اين فاصله معمولا بين ۶ تا۲۰  ميلي متر است.دو جداره كردن شيشه جلوي ورود نور را نمي گيرد ولي گرماي خورشيد را كاهش مي دهد.
از نظر ميزان مصرف انرژي، پنجره دو یا سه جداره ای كه عايق حرارتي آن بيشتر باشد مناسب تر است. به طور كلي ميزان عايق حرارتي پنجره به عوامل زير بستگي دارد:
۱- نوع شيشه مصرفی
۲- تعداد لايه هاي شيشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تك، دو و چند جداره )
۳- ضخامت لايه هوايي موجود بين دوجداره شيشه
۴- مقاومت حررتي يا ضريب هدايتي فريم پنجره
۵- درز بندي در هنگام نصب