پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک

پنجره دوجداره فولکس واگنی

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک بهترین جایگزین برای پنجره های کشویی می باشد و دلیل آن مقاومت و عایق بندی بسیار بالای این نوع پنجره است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک و ویژگی های منحصر به فردشان آشنا کنیم.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

سیستم پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم می آورد. یراق آلات پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک متنوع است به صورتی که از یراق آلات دستی نیمه اتومات Manull شروع شده و به یراق آلات فول اتوماتیک Full Automatic ختم می شود. پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک بسیار شیک ، با دوام ،مقاوم و دارای عایق بندی بسیار بالایی می باشند به صورتیکه علاوه بر عایق بودن شیشه ،حد فاصل پروفیل بازشو و فریم چند نوار درزبندی قرار می گیرد و باعث هوابندی و عایق کاری پنجره upvc فولکس واگنی وین تک شما می گردد. شما میتوانید برای خرید این مدل از پنجره با نمایندگی وین تک در کرج یعنی شرکت دلوین تماس بگیرید.

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با یراق آلات مکانیکی

عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مهم می باشد. لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه, باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با یراق آلات نیمه اتومات

از این یراق در پنجره های متوسط استفاده می شود, نسبت به یراق مکانیکی روانتربوده و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با یراق آلات فول اتومات

این نوع یراق در اجرای پنجره های فولکس واگنی وین تک با ارتفاع, عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این نوع پنجره مشاهده کنید.
در پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک فول اتوماتیک شما با کمترین فشار فیزیکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیتی.

پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی

مزیت های سیستم پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک

– عایق ۱۰۰% نسبت به پنجره های دوجداره کشویی
– باز شدن لنگه تا زاویه ۴۵ درجه به صورت دو حالته
– تمامی قطعات یراق‌ آلات مصرفی بر روی این سیستم ساخت شرکت ROTO آلمان می‌باشد.
– باز و بسته شدن بازشو (لنگه) بر روی ریل ست همانند درب خودروهای فولکس واگن
شرکت پنجره دلوین در تولید و اجرای پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می نماید که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. برای اطلاعات بیشتر از سیستم های درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با این شرکت در البرز- کرج تماس حاصل فرمایید.