پنجره دوجداره آلومینیومی یا upvc

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دوجداره آلومینیومی یا upvc

پنجره های آلومینیومی درگذشته جزء بهترین و پرکاربرد ترین گزینه ها برای استفاده در ساختمان ها بوده اند و دلیل این استقبال تنوع بی نظیر, قابل بازیافت بودن, سبکی و مناسب بودن برای هر شرایط جوی می باشد اما مهمترین مشکل آنها اتلاف انرژی بود که با پیشرفت علم و تکنولوژی درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی و upvc جایگزین پنجره های قدیمی شدند.

پنجره دوجداره المینیومی ترمال بریک

از تفاوت های اصلی درب و پنجره های دوجداره upvc با آلومینیومی می توان مقاومت در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ, زیبایی, عایق بودن و مقاومت در برابر آتش سوزی و اشتعال را نام برد. همان طور که اشاره شد آلومینیوم حرارت را از خود عبور داده و رسانای گرماست و باعث اتلاف انرژی می گردد. برای حل این مشکل تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ماده ای به نام ترمال بریک به فریم پنجره های خود اضافه کردند که این ماده میزان عایق بودن درب و پنجره دوجداره آلومینیومی را افزایش داده ولی فریم پنجره یکپارچگی خود را از دست می دهد.
پنجره های آلومینیومی به مرور زمان کدرشده و زیبایی خود را از دست می دهند. پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک نیز به طور کلی از درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی زیبایی کمتری دارد و به دلیل عدم اجرای خم و دیگر اشکال به دلیل مشکلات فنی یا هزینه بسیار بالا، در طراحی و زیبایی نمای ساختمان نمی توان بر روی آن حساب کرد .

پنجره خم

در گذشته تصور می شد درب و پنجره های آلومینیومی دوستدار محیط زیست می باشند و در مقابل upvc ماده ای ارزان تراست. در حالی که برای ساخت درب وپنجره های آلومینیوم از مواد شیمیایی سمی زیادی استفاده می شد که از طرف سازمان بهداشت کشورمان همه این مواد سرطان زا و سمی معرفی شدند, در نتیجه upvc که ماده ای مقاوم و پایدار است جایگزین این نوع پنجره ها شد. مواد تشکیل دهنده درب و پنجره دوجداره upvc کاملا بهداشتی و قابل بازیافت بوده و به محیط زیست هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند.

شما می توانید جهت استفاده از خدمات مشاوره و همچنین دریافت استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره upvc  و آلومینیومی برای پروژه های ساختمانی و همچنین پروژه های تعویض خود با شرکت پنجره دوجداره ماندگار در کرج تماس حاصل فرمایید.