پروفیل یو پی وی سی وین تک

پروفیل وین تک

پروفیل یو پی وی سی وین تک

شرکت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی وین تک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ بندی متنوع نموده است.
۱– پروفیل یو پی وی سی وین تک سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل یو پی وی سی وین تک سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وین تک را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره ماندگار درشهر کرج با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید.

پروفیل یو پی وی سی

موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت درب و پنجره دو جداره upvc به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته می شود و پروفیل یو پی وی سی وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید. در آزمون استاندارد پروفیل یو پی وی سی وین تک عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل, ابعاد پروفیل upvc, ظاهر پروفیل, شرایط آب و هوایی منطقه, آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه مورد آزمایش قرار می گیرند. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل یو پی وی سی وین تک در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.