قیمت پروفیل پنجره دوجداره

پروفیل استاندارد

قیمت پروفیل پنجره دوجداره

قیمت پروفیل پنجره دوجداره رابطه مستقیم با کیفیت نهایی درب و پنجره دوجداره دارد چرا که هر چه پروفیل یو پی وی سی استفاده شده دارای کیفیت بالاتری باشد درب و پنجره دوجداره به مرور زمان تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهند.جنبه ديگري که در تعيين کيفيت در و پنجره استاندارد بايد مورد توجه قرار گيرد، بعد شيميايي پروفيل‌هاي upvc می باشد که متاسفانه به راحتي قابل شناسايي توسط خريداران محترم نمی باشد و در اين مورد فقط بايد به استانداردها و گواهينامه‌هاي فني اکتفا کرد.

رنگ پنجره دوجداره UPVC

برای محاسبه قیمت هر متر مربع پنجره upvc عوامل مختلفی دخیل می باشند که از مهمترین آن ها میتوان نوع پروفیل مصرفی پنجره دوجداره, طول و عرض پنجره دوجداره, تعداد بازشوها و جنس یراق آلات کاربردی را نام برد. يکي از عوامل موثر در ارزيابي فني و شيميايي کيفيت يک درب و پنجره يو پي وي سي، واکنش پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. معمولا يکي از ايرادهاي وارد بر درو پنجره هاي يو پي وي سي تغيير رنگ احتمالي پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. به واقع آنچه باعث تغيير رنگ يا استحکان رنگ پروفيل مي شود، ترکيب و فرمول استفاده از استابيلايزرها پايدارکننده هاي پودر پي وي سي است. مهمترين استابيلايزر، تيتانيوم دي اکسايد است که ميزان مصرف اين مواد اوليه در تغيير يا پايداري رتگ پروفيل هاي يو پي وي سي نقش اساسي دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهاي بين المللي نشان مي دهد که ايران از حيث تابش مستقيم نور خورشيد و اثر گذاري آن بر کيفيت محصولات شيميايي جزو کشورهاي خطرناک محسوب مي‌شود و احتمال تغيير رنگ پروفيل هاي يو پي وي سي در ايران بيش از ديگر کشورها ارزيابي شده است.

پنجره دوجداره

تأکيد مي‌کنم که معيار عدم تغيير رنگ پروفيل، دانه‌هاي پودر پي وي سي پروفيل يا کشور سازنده پروفيل نيست، بلکه مهم اين است که آيا پروفيل متناسب با شرايط آب و هوايي شهر مورد مصرف ساخته شده است يا خير. به ويژه اينکه يکي از معتبرترين پروفيل‌هاي يو پي وي سي اروپايي مورد مصرف در بسياري از شهرهاي جهان در شيراز با تغيير رنگ مواجه شده است؛ با اين توضيح که به تغيير رنگ پروفيل بين ۲ سال تا ۲۵ سال خواهد بود. برای محاسبه قیمت هر متر مربع پنجره upvc عوامل مختلفی دخیل می باشند که از مهمترین آن ها میتوان نوع پروفیل پنجره دوجداره, طول و عرض پنجره دوجداره, تعداد بازشوها و جنس یراق آلات کاربردی را نام برد. مهم ترین عامل در قیمت هر متر مربع پنجره upvc جنس پروفیل مصرفی در درب و پنجره دوجداره و قیمت پروفیل پنجره دوجداره است چرا که بیشترین قسمت از یک پنجره دوجداره را فرا می گیرد. شرکت های متعددی در زمینه تولید پروفیل فعالیت دارند که بعضی از شرکت ها دارای استاندارد های لازم و برخی دیگر از پروفیل ها فاقد مجوز استفاده می کنند. قیمت هر متر مربع پنجره upvc با پروفیل مناسب و استاندارد با نوع بی کیفیت و غیر استاندارد آن متفاوت می باشد و هر ارزانی بدون دلیل نیست…