پرده کرکره داخل شیشه البرز کرج

پرده کرکره داخل شیشه دوجداره

پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره های دوجداره UPVC با تکیه بر شبکه وسیع مونتاژ کاران متخصص و مجهز در سرتاسر استان البرز_کرج و دیگر شهرهای میهن عزیزمان ایران اماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز میباشد.

مفهوم نصب پرده کرکره بین دو شیشه، امر جدیدی است و در ساخت و ساز های مدرن به عنوان یکی از راهکارهای زیبایی و تزئینی مطرح شده است. این امر در عین حال که کنترلی عالی بر نور تابشی خورشید اعمال نموده و محیطی دلپسند در محل مربوطه ایجاد می نماید، ویژگی های خاصی را نیز بوجود میآورد که در پرده کرکره های عادی یا هر نوع پرده یا جداکننده دید محیطی وجود ندارد.

پرده-کرکره-داخل-شیشه-های-دوجداره

از جمله نتایج آن : عدم انتقال حرارت به داخل به دلیل تابش آفتاب به پرده و گرم شدن آن، تمیز و پاکیزه ماندن پرده در همه حال به دلیل ایزوله بودن آن از محیط داخل و خارج ساختمان که بهداشتی بودن آن را تضمین میکند و مناسب محیط آزمایشگاهی و درمانی است، عمر زیاد به دلیل عدم تماس و برخورد با عوامل محیطی است، و کاهش دهنده بسیار موثر هدر رفتن انرژی به دلیل عدم انتقال حرارت تابشی آفتاب است. در زیر برخی از ویژگی های پرده کرکره ایزوله بین شیشه دوجداره معرفی میشود:

محافظت در برابر نور خورشید

ورود نور خورشید از بیرون تحت کنترل قرار دارد و از این طریق میزان آن کاهش یافته و یا مطابق با نیازهای ما تسهیل می گردد. مجموعه ای از مدل های موجود که بر اساس نیازهای مختلف سازگار پذیر می باشد، از مدل های قدیمی تا محفظه های داخلی به ابعاد ۲۰ تا ۲۵ میلیمتر عرضه شده که امکان تنظیم کرکره مطابق با سامانه های نسل قبلی دارای محفظه های باریکتر ۱۶ میلیمتری را فراهم می کند.

پرده کرکره داخل شیشه دوجداره

 

محافظت آکوستیکی

با وجود آن که عنصر ساده شیشه دو جداره موجب محافظت دمایی قابل ملاحظه برای ما می شود، کرکره های داخلی محافظت مزبور را تقویت کرده از سویی احتمال ترکیبات شیشه های مختلف (ضخامت بالا، شیشه های آکوستیک و …) نیز مطرح است که می تواند امکانات گسترده تری را فراهم نموده و مجموعه ای از ترکیبات شیشه ای نیز به منظور تامین هرگونه نیازی در این میان مد نظر قرار دارد.

محافظت حرارتی

به لحاظ محافظت حرارتی، IGBU با یک شیشه سه جداره با شیشه هایی با ضخامت برابر و ترکیبی از شیشه های معمول قابل قیاس است که البته همانند مورد قبل، امکان ترکیب شیشه های خاص محافظت حراتی که موجب افزایش احتمال یاد شده می شوند نیز وجود دارد.

زیبایی منحصر بفرد

در بسیاری از موارد ما با ساختمان هایی روبرو می شویم که بدلیل انواع رنگ های حاصل از شکل دلخواه و مورد نظر ساکنین زیبایی ظاهری آن ها از میان رفته و جذابیت ناشی از یکنواختی و یکدستی ساختمان دستخوش تغییر شده است. IGBU متضمن تحقق و حفظ زیبایی مورد نظر با گذشت زمان است، چرا که امکان تغییر و یا دستکاری در آن وجود ندارد.

پرده کرکره داخل شیشه دوجداره

ماندگاری سامانه

با وجود آن که در بدو امر مثال ذیل بسیار سطحی به نظر می رسد، اما با تجزیه و تحلیل مثال مزبور، می توان به درستی آن پی برد. اکثریت قریب به اتفاق آثار هنری ارائه شده در موزه های سرتاسر جهان کمتر در برابر عواملی بیرونی- که عناصر تشکیل دهنده IGBU هستند- قرار دارند. حال بیایید این موضوع را بررسی کنیم: تمامی اجزای IGBU در داخل یک محفظه با ویژگی های کاملا شیمیایی قرار داشته و دارای دو آب بندی محافظتی یکی از جنس بوتیل و دیگری از پلی سولفید می باشند.

قسمت داخلی محفظه با نمک هیگروسکوپیک نم زدایی شده که در قسمت داخلی پروفیل جدا ساز تعبیه گردیده است. بر این اساس، امکان تغییر رطوبت و خشکی که تخریب را در پی دارد وجود نداشته و امکان دستکاری در عوامل بیرونی- همانند عناصر پاک کننده، خورنده و یا اعوجاج ناشی از دمش- وجود نخواهد داشت. تنها تماس با قسمت بیرونی از طریق نیروی آهن ربا است که موجب جذب آهن ربا می گردد. ماندگاری این قسمت بیش از چهارصد سال می باشد.

پرده ایزوله بین شیشه دوجداره

تحقیقات انجام شده امکان تضمین ایمنی کلی کالا به مدت حداکثر ۱۰ سال برای مکانیسم های داخلی IGBUها را فراهم می آورد. آیا می دانید بسیاری از آثار هنری با بهره گیری از این روش از سطح محافظتی یکسانی برخوردار می باشند.

عدم نیاز به نگهداری

با توجه به شرایط موجود پیشین، مطمئنا نیازی به نگهداری وجود ندارد زیرا تنها جنبه ای که می بایست مد نظر قرار داد، پاکی قسمت بیرونی شیشه است. در کنار عدم وجود گرد و خاک بر روی تیغه های کرکره و یا قسمت داخلی محفظه، میکرو ارگانیسم ها و یا باکتری ها (موجود در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها ، اتاق های تمیز یا کلین روم ها و مکانهای تجاری و…) این امر مصداق خواهد داشت چرا که امر مزبور به شکل سامانه ای متشکل از یک شیشه دو جداره با کرکره است که با یک فرمان مکانیکی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سامانه مزبور به هیچ عنوان پیش پا افتاده نبوده و صرفه جویی اقتصادی احتمالی ناشی از عدم نیاز به نگهداری علی الخصوص در ساختمان های عمومی همانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها، هتل ها و … -که بر آن اساس نیازی به تعویض کرکره و یا پرده ها بدلیل شکستگی و یا مرور ایام نبوده- و پاک ماندن و عدم نیاز به تعویض آن ها با گذشت زمان، قابل ملاحظه می باشد.

پرده کرکره ایزلوه ای بین شیشه

سازگاری با انواع مختلف فریم ها

برخلاف پرده کرکرده ایزوله شده در شیشه دو جداره که نیازمند پروفیل های خاصی برای نصب می باشند، نخستین مدل های IGBU با محفظه های ۲۰ تا ۲۵ میلیمتری از قبل سازگاری قابل ملاحظه ای را را با پروفیل های اندازه بزرگ از خود نشان داده اند. با ارائه مدل های نسل آخر از قبیل (TRIFLEX 16) در آینده می توان نسبت به مدیریت امر به منظور کاهش محفظه داخلی مطابق با بالاترین استانداردهای بازار اروپا با استفاده از یک محفظه داخلی ۱۶ میلیمتری اقدام نمود که جزو سخت گیرانه ترین استانداردها بوده و مشتمل بر پروفیل تفکیک کننده و عدم وجود منافذ در قسمت های مرئی کرکره ها می باشد.

این مدل بالاترین میزان ایجاد سایه را داشته و بیش از همه توسط سازندگان شیشه دو جداره در کشور مورد استفاده قرار گرفته و اخیرا نیز در خارج از کشور عرضه شده است.

۱- تولید کننده مستقیم و بی واسطه درب و پنجره دوجداره UPVC

۲- تولید کننده شیشه های دو و سه جداره صنعتی با تزریق گاز ارگون

۳- تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره UPVC

۴- تولید و فروش پرده کرکره داخل شیشه های دوجداره

۵- تولید و فروش انواع توری های ضد حشره : رولینگ و پلیسه

این نوع پرده بدلیل کنترل کامل نور ورودی از اولویت های اول خریداران است .ماهیت فنی این نوع پرده مبتنی بر کاهش و جلوگیری از تابش آفتاب و امکان بازتاب آن به سقف از مزایای استفاده از این نوع پرده ها بشمار میاید . از مدل های منحصر به فرد این نوع پرده می توان به مدل پریواسی اشاره کرد که که قابلیت تاریک سازی محیط را بصورت کامل انجام میدهد .

پرده کرکره بین شیشه مدل مگنتی اهنربایی

مزایای پرده کرکره فلزی

– بسیار با دوام است .

– نگهداری و نظافت آنها بسیار آسان است .

– دارای طیف گسترده ای از رنگهای زیبا است .

– دارای قابلیت تنظیم کنترل دید است .

– امکان نصب بین شیشه های دو جداره را دارا است .

– قابلیت نصب بصورت برقی با ریموت کنترل را داراست .

انواع کرکره فلزی از نظر سایز :

کرکره فلزی ۱۶ میلیمتری .

کرکره فلزی ۲۵ میلیمتری

نحوه محاسبه کرکره های آلومینیومی :

– مساحت ۱٫۵ متر مربع ۱٫۵متر مربع محاسبه میگردد.

– جمع معدل ساخت یک و نیم متر مربع کمتر، یک و نیم متر مربع محاسبه می شود.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار