نمایندگی فروش یراق آلات روتو ROTO

یراق آلات روتو ROTO

نمایندگی فروش یراق آلات روتو ROTO

شرکت روتو ROTO آلمان با بیش از ۷۵ سال سابقه در زمینه یراق آلات درب و پنجره دو جداره به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده یراق آلات یو پی وی سی در سطح جهان شناخته شده است .تمامی یراق آلات تولید شده توسط این شرکت تمامی تست های مقاومت در برابر زنگ زدگی, تست نمک, مقاومت در برابر آب را به بهترین نحو ممکن پشت سر گذاشته است. شرکت پنجره ماندگار از جمله نمایندگان فعال فروش یراق آلات روتو ROTO در استان البرز می باشد.

یراق روتو

عوامل زیادی برای ماندگاری درب و پنجره دوجداره وجود دارد که یکی از این موارد یراق آلات می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار موجود می باشند که بهترین آنها یراق آلات روتو ROTO نام دارد، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند که نمایندگی فروش یراق آلات روتو ROTO تمامی این استانداردها را به بهترین نحو رعایت میکند. نکات مهمی که یراق آلات روتو ROTO را از دیگر یراق آلات متمایز می نماید:
آب بندی کامل پنجره دوجداره یو پی وی سی : از ورود گرد و غبار, هوای آلوده و هدر رفتن انرژی ها جلوگیری می نماید.
تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه : از آنجایی که هر درب و پنجره دوجداره upvc بصورت سفارشی ساخته می شود قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است و به همین علت می بایست یراق آلات مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود.
مقاومت یراق آلات ROTO در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی : با توجه به متنوع بودن آب و هوای مناطق کشور مان و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد که یراق آلات روتو بهترین انتخاب می باشد.

یراق روتو

روان بودن و کاربری آسان : قاعدتاً می بایست یراق آلات پنجره به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره دوجداره upvc استفاده نماید.
ایمنی و ضدسرقت بودن درب و پنجره دوجداره upvc : بحث ایمنی و ضدسرقت بودن درب و پنجره های دوجداره بسیار مهم می باشد. یراق آلات روتو ROTO مورد استفاده در این شرکت به گونه ای طراحی شده اند که از ورود افراد به داخل خانه جلوگیری می کند که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق آلات روتو صورت می پذیرد.