نمایندگی فروش پروفیل upvc آلمانی

نمایندگی فروش پروفیل upvc آلمانی

نمایندگی فروش پروفیل upvc آلمانی

شرکت پروفیل upvc وکا آلمان یکی از بزرگترین کارخانجات تولید یو پی وی سی در سطح جهان می باشد که از استاندارد های کافی برخوردار بوده و دارای شبکه فروش وسیع در سرتاسر جهان است. مجموعه پنجره ماندگار دارای نمایندگی فروش پروفیل upvc آلمانی وکا VEKA در کرج می باشد.

نکته قابل توجه در سیستم پروفیل های وکا آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است که محصولات خود را با توجه به نیازهای ملی هر کشور به نمایندگان  عرضه می کند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است و ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند طراحی شده است و در کل برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می نماید.

پروفیل المانی وکا

پروفیلهای upvc آلمانی وکا در بازده دمایی ۶۰- تا ۷۰+ سانتی گراد هیچگونه تغییری در رنگ و خمش و تغییر شکل نخواهند داشت. محصولات وکا طبق سفارش مطابق با شرایط آب و هوایی منطقه خاورمیانه ساخته شده و به عنوان یک عضو از USGBC و انجمن ساختمان سبز US، تمایل دارد درب ها و پنجره های تجاری با سبک های معماری بسیار گسترده تولید کند، در حالی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند. سیستم تجاری وکا محیط سالم تری را در ساختمان های تجاری فراهم می کند چرا که مطابق استاندارد اتحادیه اروپا در ترکیبات پروفیل از سرب استفاده نشده است و دارای برچسب سبز محیط زیست می باشد.
پروفیل های upvc وکا VEKA مطابق با استاندارد آلمان باید دارای ضریب حفظ انرژی (k-uf) کمتر از ۵/۱ باشند. پروفیل upvc آلمانی وکا سری ۷۰ با ضریب حفظ انرژی ۳/۱ و در پروفیل های سری ۶۰ دارای ضریب ۵/۱ می باشند.

پروفیل وکا

نقاط قوت پنجره های دوجداره ساخته شده با پروفیل upvc آلمانی
آب بندی و هوا بندی بسیار مطلوب
عدم ورود باد و ضد صدا
عمر طولانی بدون پوسیدگی، خوردگی و تغییر رنگ
استفاده آسان
تنوع بازشو و یراق آلات متنوع
امکان ساخت در انواع سایز و مدل
قابلیت بازیافت و دوست دار محیط زیست