قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی

پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی

درب و پنجره های آلومینیومی از زمان های بسیار دور در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گرفتند و با گذشت زمان دچار تغییرات کیفی زیادی شدند تا نهایتا پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی روی کار آمد. پنجره های آلومینیومی شامل دو نوع پروفیل ST و کرونت می باشند که تفاوت آنها در هندسه سطح مقطع پروفیل آلومینیومی بوده و همین امر باعث تفاوت قیمت می گردد. قابل ذکر است با توجه به مزایای پنجره ST (پنجره دوجداره آلومینیومی) نسبت به کرونت (پنجره آلومینیومی معمولی) در حال حاضر تقریباً پنجره کرونت در بازار مصرف نمی‌شود.

درب و پنجره دوجداره الومینیومی

پنجره آلومینیومی دارای مزیت های زیادی از قبیل عدم فرسایش ، مناسب هر شرایط جویی ،سبک بودن ،قابل بازیافت بودن و… می باشد اما مشکلاتی نیز به همراه داشتند هم چون عایق نبودن در برابر گرما و سرما, خوشبختانه با گذشت زمان و روی کار آمدن پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ساختار این نوع از پنجره ها نیز تغییراتی پیدا کرده و در پنجره های دوجداره آلومینیومی از ترمال بریک برای ایجاد یک محافظ خوب استفاده شد. همان گونه که اشاره کردیم پنجره آلومینیومی علاوه بر قیمت مناسب دارای معایبی می باشد که این معایب از کیفیت این پنجره ها کاسته است اما با آمدن پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ترمال بریک این مشکلات رفع شدند .ترمال بریک یک تکنولوژی در ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی به حساب می آید در این تکنولوژی از یک متریال استفاده می شود این متریال بین محفظه های آلومینیومی قرار می گیرد هدف از این کار این است تا در برابر سرما و گرما و سر و صدا مقاوم تر شود آزمایشات انجام شده روی این پنجره ها نشان دهنده این می باشد که پنجره دوجداره آلومینیومی که از ترمال بریک برای ساخت آن استفاده می شود دارای کیفیت بسیار بالاتری بود و به همین دلیل در بازار دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد, قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ترمال بریک نیز مقرون به صرفه می باشد شما با هزینه مناسب می توانید از این نوع پروفیل برای ساخت پنجره دوجداره خود استفاده نمایید.

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی
کیفیت متریال
نوع طرح و حالات بازشو
نوع رنگ آمیزی
نوع شیشه دوجداره
قاب ترمال بریک
نوع یراق آلات

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی می توانید با گروه صنعتی ماندگار در کرج تماس حاصل فرمایید.