قیمت فروش درب و پنجره دوجداره upvc

قیمت فروش درب و پنجره دوجداره upvc

قیمت فروش درب و پنجره دوجداره upvc

امروزه شرکت های تولید کننده پنجره های دوجداره برای محاسبه قیمت درب و پنجره های upvc از نرم افزارهای مخصوص صنعت upvc و آلمینیوم استفاده می کنند. قیمت درب و پنجره های دوجداره upvc به عواملی چون نوع برند پروفیل مصرفی و تعداد بازشو، برند یراق آلات و نوع مکانیزم بستگی دارد چرا که در غیر این صورت محاسبه قیمت متر مربعی همیشه بالاتر از عدد واقعی محاسبه می گردد و این قضیه کاملا به ضرر مشتری است .

پنجره کمانی

متاسفانه برخی از فروشندگان قیمت درب و پنجره دوجداره upvc را بر اساس متر مربع به خریداران عرضه می نمایند. در حالی که این امر در واقع مغلطه در قیمت درب و پنجره دوجداره upvc است و هدف اصلی ارائه یک قیمت مبهم برای خریداران است تا بتوانند در فرآیند کاری آن را تغییر داده و محصول را با قیمت دلخواه و بالاتری ارائه نمایند چرا که مشتری نباید قیمت پنجره های ثابت را که فاقد هر گونه یراق آلات و بازشویی است را هم قیمت پنجره های متحرک پرداخت نماید.
مهم ترین عوامل موثر در قیمت فروش درب و پنجره دوجداره upvc:
پرو فیل یو پی وی سی که شامل پرو فیل چهار چوب پنجره (Frame)، پروفیل وسط (Mullion)، پروفیل لنگه یا بازشو (Sash) و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خود درب یا پنجره بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی درب و پنجره دوجداره upvc لحاظ می‌گردد.

نوع شیشه مصرفی ضخامت و تعداد دیواره ها در شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره و همچنین نحوه تولید (صنعتی یا دستی بودن آن)، رنگ شیشه (رفکس سوپر سیلور، آبی، طلایی، برنز) و نوع شیشه (ساده، لمینت و سکوریت بودن آن) بر روی قیمت نهایی درب و پنجره دوجداره upvc تاثیر می گذارد.

شیشه دوجداره

یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دوجداره upvc که شامل لولا، قفل، دستگیره و اسپانیولیت می‌باشند و به صورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت فروش درب و پنجره دوجداره upvc وارد می‌شود. قيمت يراق براساس کشور توليدکننده آن متفاوت است، بيشترين قيمت يراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc مربوط به يراق آلات شرکت ROTO آلمان مي باشد که برحسب دوحالته، تک حالته، اورهانگ، فولکس واگني و يا کشويي متفاوت است. يراق هاي ترک موجود در بازار از کيفيت متوسط برخوردار هستند مثل يراق VORNE و يا VHS که ساخت کشور ترکيه مي باشند و از يراق آلات گريد A ترکيه مي باشند.

علاوه بر موارد فوق هزینه نصب در و پنجره دو جداره که معمولا ۱۰ درصد قیمت موارد فوق می‌باشد و بسته به شرایط و محل نصب قابل افزایش است. در پنجره های تعویضی معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ درصد نیز برای کندن پنجره های قبلی محاسبه می‌شود.

جهت برآورد دقیق قیمت فروش درب و پنجره دوجداره upvc پروژه خود می توانید با کارشناسان شرکت پنجره ماندگار در کرج تماس حاصل فرمایید.