قیمت درب پنجره دوجداره لمینت

انواع درب و پنجره دوجداره لمینت

قیمت درب پنجره دوجداره لمینت

درب پنجره دوجداره لمینت دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می باشد که شما می توانید با انتخاب رنگ و طرح لمینت تنوع رنگی را برای درب پنجره دوجداره خود به وجود آورده و زیبایی منحصر به فردی به نمای ساختمان ببخشد. اولین عامل موثر بر قیمت درب پنجره دوجداره لمینت نوع و جنس لمینت است که با کیفیت و ماندگاری آن رابطه مستقیم دارد.

درب پنجره دوجداره لمینت

با توجه به پیشرفت علم معماری و وجود علایق و سلایق مختلف در معماری ساختمان ها، تنوع رنگ در کلیه مصالح ساختمانی یکی از موارد مورد نظر مهندسین معماری می باشد از این رو رنگ درب و پنجره دوجداره به عنوان کالایی مهم در نمای ساختمان تلقی می گردد. درب پنجره دوجداره لمینت شده به پنجره های گفته می شود که پروفیل یو پی وی سی آنها بوسیله روکش لمینت پوشیده می شود و تنها تفاوت درب پنجره دوجداره لمینت و سفید رنگ در پروفیل های مصرفی از جمله پروفیل فریم، لنگه، مولیون و زوار است. به همین دلیل مواردی که موجب افزایش قیمت پنجره دوجداره سفید نسبت به قیمت درب پنجره دوجداره لمینت می شود، به میزان پروفیل مصرفی بستگی دارد، هرچه متراژ پروفیل بیشتر باشد اختلاف قیمت درب پنجره دوجداره لمینت با سفید نیز بیشتر خواهد شد. البته توجه داشته باشید که در پروژه لمینت رنگ دستگیره ها و چسب مصرفی هنگام نصب نیز تغییر کرده و متناسب با رنگ درب پنجره دوجداره می باشد که بر روی قیمت تاثیر ناچیزی دارد.

رنگ بندی پنجره های دوجداره

پروفیل های لمینت از لحاظ نوع پوشش به سه دسته بیرون لمینت، داخل لمینت و دوطرف لمینت تقسیم بندی می شود که در لمینت داخلی و بیرونی از پروفیل های سفید رنگ استفاده می شود اما در پروفیل های دو رو لمینت باید از پروفیل مغز قهوه ای و یا همرنگ لمینت استفاده گردد. تفاوت مغز سفید با رنگی پروفیل لمینت به شرح زیر است:
⇐ در پروفیل های مغز رنگی با خراشیده شدن سطح روکش، بدلیل نزدیکی رنگ روکش و پروفیل مخصوص محسوس نیست اما در پروفیل های سفید رنگ قابل مشاهده است.
⇐ در نقاط جوش و اتصال پنجره های ساخته شده از پروفیل های تک رو لمینت، رنگ سفید نمایان می شود که باید از رنگ برای پوشاندن آن استفاده کرد.
شرکت درب پنجره دوجداره ماندگار در کرج ﻗﺎدر ﺑﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ و اﺟﺮا ﭘﻨﺠﺮه دوﺟﺪاره ﺑﺎ رﻧﮓ دﻟﺨﻮاه ﻣﺸﱰﯾﺎن ﮔﺮاﻣﯽ در کوتاه ترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.