قیمت درب و پنجره upvc ویستابست

قیمت پنجره upvc ویستابست

قیمت درب و پنجره upvc ویستابست

شرکت ویستابست از جمله برندهای معروف و صاحب نام در عرصه تولید پروفیل درب و پنجره upvc می باشد که توانسته است با کیفیت بالای محصولات خود رضایت مشتریان را جلب نماید. شاید در نگاه اول قیمت درب و پنجره upvc ویستابست نسبت به سایر برندها کمی بالاتر باشد اما شما محصولی را خریداری می نمایید که دارای استاندارد های جهانی بوده و هزینه خرید خود را با صرفه جویی در اتلاف انرژی ،جبران خواهد کرد.

پنجره ویستابست

ترکیب مواد استفاده شده در ساخت پروفیل پنجره upvc ویستابست VISTABEST با توجه به سخت ترین شرایط آب و هوایی منطقه جغرافیایی کشور ایران در نظر گرفته شده و توسط آزمایشگاه های پیشرفته و شرکتهای با تجربه اروپایی مورد آزمون و تایید قرار گرفته است. درب و پنجره upvc ویستابست در زمینه صنعت تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره از برترین فرمولاسیون روز دنیا و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کند.

پنجره یو پی وی سی ویستابست

برای گرفتن استعلام قیمت درب و پنجره upvc ویستابست و دریافت پیش فاکتور تنها کافیست ابعاد درب و پنجره های قدیمی را بر اساس میلی متر به کارشناسان این شرکت ارائه دهید. نوع فریم پروفیل یو پی وی سی مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند, علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب درب و پنجره دو جداره upvc می باشد و هزینه نصب استاندارد پنجره upvc دو جداره که باید مطابق با استاندارد های نصب همراه با پیچ های بولدکس ،چسب های سیلی کون و فوم های پلی ارتان باشد.

ویستابست

شرکت پنجره ماندگار در کرج سعی بر این دارد که پروفیل درب و پنجره upvc ویستابست را با بهترین و مناسب ترین قیمت و بالاترین استاندارد در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد, این شرکت آماده ارائه هرگونه مشاوره و همکاری با مشتریان و همکاران گرامی در زمینه تولید انواع درب و پنجره های upvc دو جداره با برند ویستابست VISTABEST می باشد.