فروش پنجره يو پي وي سي برند ويستابست

پنجره دوجداره ویستابست

فروش پنجره يو پي وي سي برند ويستابست

با توجه به اینکه فروش پنجره يو پي وي سي برند ويستابست در سراسر کشور صورت می گیرد باید توجه فرمایید که تنها به نمایندگی های معتبر ویستابست VISTABEST مراجعه نمایید تا کیفیت محصولات خریداری شده از استاندارد های لازم برخوردار باشد. تمامی محصولات ویستابست ۱۵ سال بیمه نامه در برابر تغییرات رنگ ، تغییر شکل ، تغییر فرم و ترک خوردگی را دارا می باشند.

پنجره یو پی وی سی ویستابست

پنجره يو پي وي سي برند ويستابست با توجه به نیاز روز افزون بازار، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نموده است و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید. شرکت پنجره يو پي وي سي برند ويستابست هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید ۴ برابر خواهد شد.
مزایای فروش پنجره يو پي وي سي برند ويستابست
جلوگيري از ورود گرد و غبار و ساير آلودگي هاي محيطي با استـفاده از نـوارهاي درزبنـدي مخـصوص و يراق آلات قفل شونده
صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۴۵ درصد
دوستدار محيط زيست

پنجره دوجداره ویستابست

تولید پنجره يو پي وي سي برند ويستابست با قیمت مناسب، فعالیت تخصصی و اصلی این شرکت می باشد که در حال حاضر نیاز بازار داخلی در سطح تمامی استانها را با دارا بودن کارخانه ای با ۴۰ خط تولید برآورده می نماید. شرکت پنجره ماندگار سعی بر این دارد که پروفیل پنجره يو پي وي سي برند ويستابست را با قیمت استاندارد و نصب با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. روش محاسبه قیمت فروش پنجره يو پي وي سي برند ويستابست بر حسب متر طول- محیط پنجره انجام می گیرد. فرض کنید پنجره ای با یک متر ارتفاع و یک متر عرض دو لت و یک بازشو دارای چهار متر پروفیل قاب سه متر پروفیل بازشو و یک متر پروفیل میانی جمعا ۸ متر در متراژ طول پروفبل های مصرفی این پنجره میباشند که به آن یک دست یراق آلات ، ۰/۸ متر مربع شیشه دوجداره و معادل ۲۰ درصد هزینه های نصب ، مواد مصرفی نصب ، و حمل و نقل نیز در نظر گرفته می شود.

شرکت پنجره ماندگار نماینده رسمی فروش پنجره يو پي وي سي برند ويستابست در کرج می باشد.