فروش پنجره ویستابست قیمت مناسب در کرج

پنجره دوجداره ویستابست

فروش پنجره ویستابست قیمت مناسب در کرج

خریداران درب و پنجره دوجداره باید به این نکته توجه داشته باشند که هر چقدر هم از نظر مالی دارای مشکل هستند سراغ پروفیلهای بی کیفیت و ارزان قیمت نروند چرا که این پروفیل ها پس از مدتی تغییر رنگ داده و دچار خرابی می شوند, خرید یک پروفیل استاندارد مانند ویستابست مهمترین فاکتور در انتخاب یک پنجره دوجداره است. شرکت ویستابست در سطح کشور از محبوبیت زیادی برخوردار است و مهم ترین دلیل آن علاوه بر داشتن استاندارد و کیفیت بالا, مناسب بودن قیمت می باشد.

پنجره یو پی وی سی ویستابست

پنجره ویستابست دارای ویژگی های زیادی می باشد, این ویژگی ها باعث شده است که فروش پنجره دوجداره ویستابست نسبت به سایر پنجره های دوجداره مورد استقبال بیشتری قرار گیرد از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ زیبایی ظاهری

۲٫ استحکام بالا

۳٫ عمر بالا

۴٫ قیمت مناسب

۵٫ عایق مناسب در برابر آب و هوا

فروش انواع مختلف پروفیل پنجره ویستابست قیمت مناسب در کرج

پروفیل سری سه محفظه ای پنجره ویستابست : این نوع از پروفیل یو پی وی سی به صورت استاندارد و در عرض سه میلیمتری می باشد و مورد استفاده در پنجره  دوجداره می باشد یکی از ساخت های جدید پروفیل پنجره دوجداره می باشد که برای موارد خاصی مرود استفاده قرار میگرد.

پروفیل سری پنج محفظه ای پنجره ویستابست: شرکت ویستا بست ۱۴ مدل از پروفیل پنجره دوجداره در سایز پنج محفظه ای را  روانه بازار کرده است عرض این پروفیل ها در سایز ۵۰ میلیمتر می باشد که  برای ساخت انواع درب و پنجره مناسب می باشد هدف از ایجاد این نوع از پروفیل کاهش حجم اتلاف انرژی می باش  چرا که  حجم این نوع از پروفیل های پنجره دوجداره به حدی می باشد که میتواند مناسب برای جلوگیری از اتلاف انرژی باشد.

پروفیل سری پنج کشویی پنجره ویستابست: این نوع از پروفیل همانگونه که از اسم آنها مشخص می باشد برای پنجره دوجداره کشویی مورد استفاده قرار میگرد این پروفیل های در سایز های ۳ و ۵ میلیمتری در بازار موجود می باشد و دارای مزیت های بسیار زیادی برای ایجاد و نصب پنجره های دوجداره کشویی می باشند.هر شرکت روند کاری مخصوص به خود را جهت خرید و فروش و دادن قیمت به مشتریان دارد.

پروفیل ویستابست

در شرکت پنجره ماندگار کرج روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های دوجداره از مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار مخصوص طراحی در و پنجره دوجداره یو پی وی سی داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود. فروش پنجره ویستابست قیمت مناسب در کرج توسط این شرکت انجام می گیرد که دارای ضمانت نامه کتبی کالا بوده و هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش پنجره های دوجداره ویستابست از مشتری دریافت نمی شود . تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره دوجداره ویستابست از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردار می باشد.