فروش پنجره دوجداره کشویی ویستابست

پنجره دوجداره یو پی وی س ی کشویی

فروش پنجره دوجداره کشویی ویستابست

پنجره دوجداره کشویی ویستابست VISTABEST از مدل های بسیار محبوب برای نصب در فضاهای کوچک, آشپزخانه و اتاق خواب ها می باشد و دارای سه نوع مختلف تک ریل، جفت ریل و فولکس واگنی است, شرکت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ماندگار در کرج به فروش پنجره دوجداره کشویی ویستابست می پردازد.

پنجره کشویی

پنجره دوجداره کشویی ویستابست – تک ریل
در طراحی پروفیل پنجره دوجداره upvc کشویی، یکی از ریل ها جای خود را به قسمت فیکس می دهد که سبب افزایش عایق بندی نسبت به پنجره دوجداره upvc دو ریل کشویی می گردد. سطح مقطع این پروفیل دارای عرض ۱۰۷ میلیمتری می باشد.
پنجره دوجداره کشویی ویستابست – دو ریل
پنجره دوجداره کشویی ویستابست دو ریل مانند پنجره های آلومینومی کشویی دارای دو ریل مجزا است که امکان حرکت هر دو لنگه را به درخواست مشتریان گرامی امکان پذیر می سازد. پنجره دوجداره کشویی ویستابست- دو ریل پایین ترین میزان عایق بندی را نسبت به انواع دیگر پنجره های دوجداره یو پی وی سی دارد اما نسبت به پنجره های قدیمی از کارایی بیشتری برخوردار می باشد. سطح مقطع پنجره دوجداره کشویی ویستابست- دو ریل دارای عرض ۸۵ میلیمتر و حفره هایی با پروفیل گالوانیزه تقویت شده می باشد. مزیّت فروش پنجره دوجداره کشویی ویستابست دو ریل عدم اشغال فضای خارج از پنجره می باشد و هیچ گونه تماسی با پرده و یا فضای خارجی ندارد.

پنجره فولکس واگنی

پنجره دوجداره کشویی ویستابست – فولکس واگنی
سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات این پنجره است.
ویژگی های فروش پنجره دوجداره کشویی ویستابست
۱- عدم نیاز به رنگ آمیزی و سهولت در نظافت
۲- عدم تغییر حالت
۳- عایق حرارتی و برودتی
۴- عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید
۵- عدم اشتعال بدلیل وجود مواد غیر قابل اشتعال در این ماده