فروش پروفیل upvc وین تک

پروفیل upvc وین تک

فروش پروفیل upvc وین تک

توجه داشته باشید که بیش از ۳۳% اتلاف انرژی در ساختمان های اداری و مسکونی از طریق درب و پنجره ها می باشد. سیستم های درب و پنجره دوجداره upvc وین تک دارای مزایا و محسنات بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی می شود, همین امر سبب افزایش فروش پروفیل upvc وین تک در شهرهای مختلف کشورمان از جمله شهر کرج شده است. شما میتوانید برای خرید پروفیل upvc وین تک در کرج با مجموعه دلوین تماس بگیرید.

پروفیل وین تک

پروفیلهای upvc تولید شده در گروه کارخانجات وینتک WINTECH شامل پروفیلهای upvc تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور می باشند و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.

فروش پروفیل upvc وین تک تولیدی در کارخانه ایران

پروفیل upvc تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. فروش پروفیل upvc وین تک تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد داشت این پروفیل ها عبارتند از W 700,W 640 ,W 260 وPP 624 می باشند.

شرکت وین تک

فروش پروفیل upvc وین تک تولیدی در کارخانجات خارج از ایران

مجموعه صاحب نام وین تک در جهت ارائه محصولات متنوع به اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد خود، امکان تهیه و ارائه محصولات کارخانجات خارج از ایران را نیز به مشتریان خود فراهم نموده و از طریق سیستم بازرگانی و پشتیبانی ایجاد شده در دفتر مرکزی کشور ایران و باتوجه به دریافت سفارشات اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد، در پروژه های خاص، نسبت به تهیه پروفیل های یو پی وی سی مورد نیاز در مقاطع خاص و از محصولات کارخانجات خارج از ایران اقدام می نماید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی وین تک در کرج

مزایای فروش درب و پنجره دوجداره وین تک

  • کاهش هزینه مصرف انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز
  • عدم نیاز به رنگ کاری و سرویس های مکرر جهت نگهداری
  • عایق در برابر نفوذ گرد و غبار به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و با طراحی خاص
    مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه
  • شیارها و دریچه های تخلیه آب باران
  • غیر قابل اشتعال بودن