فروش در و پنجره دوجداره upvc رنگی

در و پنجره دوجداره upvc رنگی

فروش در و پنجره دوجداره upvc رنگی

امروزه با توجه به وجود علایق و سلایق مختلف، تنوع رنگ در کلیه مصالح ساختمانی به خصوص در و پنجره های دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است چرا که در زیبایی نمای ساختمان ها تاثیر بسزایی دارند. پروفیل در و پنجره دوجداره upvc داتا سفید رنگ می باشد اما این شرکت در کرج در راستای ارج نهادن به سلایق مشتریان عزیز به فروش در و پنجره دوجداره upvc رنگی نیز می پردازد که به سه روش زیر تولید می گردند.

رنگ پنجره های دوجداره

در و پنجره دوجداره upvc رنگی با پروفیل لمینیت شده
در این نوع پنجره دوجداره، با استفاده از دستگاه هایی ویژه روکش لمینت بر روی پروفیل چسبانده می شود. بدین منظور برای افزایش کیفی محصول، از پروفیل هایی با رنگی نزدیک به رنگ روکش لمینت استفاده می گردد و به اصطلاح پروفیل مغز قهوه ای نامیده می شود. تنوع رنگ و طرح این مجموعه بسیار بالاست اما بدلیل تقاضای کم بیشتر روکش ها، تنها از لمینت هایی با تقاضای زیاد استفاده می شود. فروش در و پنجره دوجداره upvc رنگی لمینت شده از لحاظ نوع پوشش به سه دسته بیرون لمینت، داخل لمینت، دوطرف لمینت تقسیم بندی می شود.
در لمینت داخلی و بیرونی از پروفیل های سفید رنگ استفاده می شود اما در پروفیل های دو رو لمینت باید از پروفیل مغز قهوه ای و یا همرنگ لمینت استفاده گردد.
⇐ در پروفیل های مغز رنگی با خراشیده شدن سطح روکش، بدلیل نزدیکی رنگ روکش و پروفیل مخصوص محسوس نیست اما در پروفیل های سفید رنگ قابل مشاهده است.
⇐ در نقاط جوش و اتصال پنجره های ساخته شده از پروفیل های تک رو لمینت، رنگ سفید نمایان می شود که باید از رنگ برای پوشاندن آن استفاده کرد.

تنوع رنگ در و پنجره دوجداره upvc رنگی

سیستم Co- extrude رنگهای اکرلیک بر روی پروفیل
در این سیستم هنگام تولید وخروج پروفیل از قالبهای اکسترود ،یک لایه رنگ بر روی آن تزریق می گردد. فقط می بایست رنگ استفاده شده دارای استانداردهای لازم (مقاومت در برابر اشعه ) را داشته باشد ولازم به ذکر است اینگونه سیستم در ایران اجرایی نمی باشد و تولید این نوع پروفیل در و پنجره دوجداره upvc رنگی عمدتا در تعداد محدودی از کشور های اروپایی دیده می شود .
سیستم رنگ آمیزی پنجره دو جداره
سری در و پنجره دوجداره upvc رنگی اغلب بصورت بیرون رنگ و برای همخوانی پنجره با نمای ساختمان کاربرد دارد و شامل ۱۹۰ نوع رنگ می باشد که انتخاب رنگ آن بوسیله کالیته رنگ صورت می پذیرد. از فواید اینگونه رنگ آمیزی در بحث تعویض پنجره های قدیمی می باشد زیرا شما قادر خواهید بود با تعویض پنجره و اعمال همان رنگ بر روی در و پنجره دوجداره upvc جدید نمای ساختمان را حفظ کرده بدون اینکه تغییری در ساختمان و در میان پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره جدید دیده شود.