شرکت درب وپنجره دوجداره درکرج

پنجره های دوجداره در کرج

دقت در انتخاب شرکت و خرید درب و پنجره دو جداره :

انتخاب شرکت پنجره دوجداره

اولین تصمیم هر سازنده ساختمان انتخاب جنس درب و پنجره های دوجداره است. با در نظر گرفتن مزیت های برشمرده شده برای درب و پنجره های یو پی وی سی می توان به جرات گفت که در تمامی پروژه ها مناسب ترین انتخاب یو پی وی سی است. پس از تصمیم نهایی در رابطه با جنس پنجره نوبت به انتخاب شرکت درب و پنجره دوجداره می رسد. فاکتورهای بسیاری برای انتخاب شرکت های درب و پنجره دوجداره وجود دارد در بسیاری از موارد مشتریان فاکتورهای مهم یک سازنده خوب را در نظر نمی گیرند و تنها به قیمت تمام شده محصول فکر می کنند. بنابراین لازم است تا مشتریان با روش قیمت گذاری و سفارش درب و پنجره های یو پی وی سی آشنا شوند تا علت تفاوت در قیمت های برآورد شده توسط شرکت های تولید کننده درب و پنجره های دوجداره را دریابند و قرارداد تولید را امضا کنند. در ادامه عناصر مختلف تشکیل دهنده پنجره های دوجداره آمده است که هر یک از این المان ها تفاوت در قیمت را ایجاد می کند.

قیمت پنجره های یو پی وی سیقیمت پنجره های یو پی وی سی

شرکت طرف قرارداد شما وظیفه دارد تا تمام اجناس به کار رفته در پنجره خود را به شما معرفی کند تا شما تفاوت در قیمت ها را دریافته و با علم به سفارش خود ، قرارداد خرید خود را امضا کنید.

اجزا تشکیل دهنده درب و پنجره دوجداره :

۱-پروفیل :

پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب پنجره(Frame) . پروفیل وسط (Mullion) . پروفیل لنگه یا بازشو (Sash) و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خاص درب یا پنجره و بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد. پروفیل مورد استفاده پنجره ماندگار (ویستابست) و (وینتک) بوده که یکی از بهترین پروفیلهای ساخت داخل با مواد و دستگاههای آلمانی و اتریشی بوده که مختص آب و هوای ایران طراحی شده است و داری ۲۰ سال گارانتی تعویض می باشد .

۲ – آهن گالوانیزه تقویتی :

گالوانیزه پنجره دوجداره

گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو که معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد و محاسبه جداگانه آنها غیر عادی است .نوع و ضخامت گالوانیزه مصرفی بستگی به کیفیت و اعتبار سازنده دارد و تشخیص ضخامت آن به سادگی امکان پذیر نمی باشد لذا در بعضی از کارگاه های غیر مجاز و نا معتبر گاها مشاهده می شود از گالوانیزه با ضخامت کم و یا حتا بدون گالوانیزه مبادرت به ساخت پنجره می نماید که در صورت چنین اتفاقی به راحتی کیفیت نا مناسب پنجره نمایان می شود . بنا به دستور مدیر عامل محترم  شرکت ویستابست در کلیه پروژه های فقط از گالوانیزه با ضخامت ۱٫۵ mm یا ۱٫۲۵ استفاده می کند که بهترین نوع برای ساخت پنجره UPVC از نظر استاندارد RAL آلمان می باشد .

مشخصات فنی پنجره یو پی وی سی

۳ – شیشه :

شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد و می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره , ساده , مات , رفلکس , رنگی ، سکوریت ، لمینت ، خم و… باشد . کلیه شیشه های مصرفی پنجره ماندگار با دستگاهای اتوماتیک ساخته شده و در انها از گاز ارگون استفاده میشود و به مدت ۵ سال داری گارانتی می باشد .

۴ – یراق آلات :

یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دو جداره که شامل  لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و …  می باشند که یک دست یراق را تشکیل می دهند و بصورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت وارد می شود .

یراق الات المانی

۵- لاستیک (گسکت) درز بند :

یکی از مهمترین عوامل در کیفیت پنجره های دو جداره نوع لاستیک درز بند میباشد که حدودا ۱۵% عایق بندی به عهده ی آنها میباشد و بهترین نوع آنها EPDM میباشد که دارای خاصیت مانایی بسیار خوبی می باشد ولی متاسفانه به علت قیمت بیشتر نسبت به دیگر گسکت ها کمتر مورد استفاده قرار میگیرد .

EPDM

شایان ذکر است پنجره ماندگار فقط از گسکت های EPDM سچیل بهره میگیرد .

۶- استاندارد RAL آلمان :

می توان گفت سازمان استاندارد RAL به نوعی بهترین فاکتورهایی که در کیفیت درب و پنجره های UPVC اثر گذارند را جمع آوری کرده و در صورت استفاده از رهنمود های آن می توان به بالاترین سطح کیفیت دست یافت . ما مفتخریم از اولین مرحله تولید تا آخرین مرحله که نصب می باشد تماما طبق استاندارد RAL آلمان عمل نموده و سالانه طی دوره های آموزشی در حال به روز رسانی دانش خود می باشیم .

۷- آب بندی :

برای آب بندی پنجره از چسب سیلیکون ماستیک و در بعضی پنجره ها بسته به عوامل مختلف چسب سیلیکون  استفاده می شود که نوع و مارک آنها بسیار حایز اهمیت می باشد . البته بنا به شرایط پنجره و فریم ممکن است از فوم جهت آب بندی استفاده شود.

۸- نصب :

علاوه بر موارد فوق هزینه نصب درب و پنجره دو جداره که معمولا ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت موارد فوق می باشد و بسته به شرایط و محل نصب قابل افزایش است. دانش فنی نصابان بسیار حایز اهمیت بوده و در صورت خطا در نصب کلیه فعالیتها زیر سوال می رود .

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار