شرکت تعویض پنجره آهنی با دوجداره

شرکت تعویض پنجره آهنی با دوجداره

شرکت تعویض پنجره آهنی با دوجداره

از مهم ترین مزیت های پنجره های دوجداره امکان نصب آنها بر روی ساختمان هایی با پنجره های آهنی می باشد. تعویض پنجره آهنی با دوجداره می تواند اولین و آسان ترین قدم جهت کاهش هزینه های مصرفی انرژی باشد. شرکت تعویض پنجره آهنی با دوجداره در کرج با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و با بهره گیری از نصابان متخصص و کارشناس در امر نصب استاندارد پنجره های دوجداره این آمادگی را دارد تا مشتریان عزیز را از خدمات مناسب خود در راستای کاهش هزینه های مربوط به انرژی بهره مند سازد.

تعویض و نصب در پنجره دوجداره

بسیاری از کارگاه های ساخت درب و پنجره دوجداره نیز درکشور مشغول به فعالیت هستند. اما اکثر این کارگاه ها از دستگاه های بسیار ارزان, بی کیفیت و غیر استاندارد برای ساخت پنجره های دو جداره یو پی وی سی خود استفاده می نمایند. از این رو بهتر است که برای سفارش و خرید درب و پنجره های دو جداره upvc به شرکت های معتبر و صاحب نام مراجعه نمایید. امتيازي که شرکت پنجره ماندگار نسبت به رقباي خود در طي ساليان دراز کسب کرده، بي شک در تضمين تعویض پنجره آهنی با دوجداره بدون تخريب و با بالاترین کیفیت ممکن است. در روند انجام کار اگر ساختمان در حال نوسازي باشد پيشنهاد ويژه ما استفاده از خدمات تعويض درب و پنجره آهني با upvc است. در این روش شرکت تعویض پنجره آهنی با دوجداره در کرج ابتدا گروه کارشناسی خود را جهت بازدید و اندازه گیری به محل مورد نظر اعزام کرده و پس از اندازه گیری نمونه طرح های ممکن، انواع بازشو، انواع یراق آلات و نحوه کار هرکدام و انواع رنگ پروفیل با کارفرما هماهنگ می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن نقشه های اولیه و حدود قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی برای کارفرما ارسال می گردد .

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

پس از عقد قرارداد اجرای پروژه آغاز می شود، نیرو های مجرب شرکت تعویض پنجره آهنی با دوجداره در کرج به محل اعزام می شوند. سپس پنجره های آهنی از محل کلاف اصلی بریده می شوند. چنانچه کلاف قدیمی از استقامت مناسبی برخوردار نباشد، تقویت خواهد شد. پس از خارج نمودن تمام قطعات داخلی پنجره کلاف اصلی پنجره دوجداره با طرح مورد نظر کارفرما و در صورت اجرایی بودن که از قبل ساخته شده است در محل کلاف آهنی محکم می شود. سپس سایر درب های بازشو و شیشه های دوجداره در محل خود نصب می شوند. پروژه تعویض پنجره آهنی با دوجداره در یک پروژه بازسازی در مقایسه با بخش های مختلف دیگر، ساده ترین قسمت پروژه می باشد زیرا هیچ گونه تخریب ، آهن کشی ، کچ کاری ، بنایی و … را نمی طلبد. هزینه دوجداره کردن پنجره قدیمی در مقابل مزایای بی نظیر آن قابل مقایسه نیست.

تعویض پنجره

مزایای تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره
۱- استحکام بالا
۲- زیبایی فوق‌العاده
۳- صرفه جوئی در مصرف انرژی تا ۴۰%
۴- کاهش آلودگی صوتی
۵- پائین بودن ضریب انتقال حرارتی
۶- سازگار با محیط زیست از طریق بازیافت
۷- مانع ورود گردو غبار و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل
۸- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی
۹- مقاوم در مقابل نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشید
۱۰- عدم اشتعال در هنگام آتش سوزی