راهنمای انتخاب پنجره دوجداره upvc

پنجره های دوجداره upvc یو پی وی سی

راهنمای انتخاب پنجره دوجداره upvc

با توجه به افزایش هزینه های مربوط به انرژی استفاده از پنجره های دوجداره upvc برای ساختمان های نوساز و قدیمی بهترین گزینه می باشند چرا که هزینه های گرمایشی و سرمایشی را بطور چشمگیری کاهش می دهند. با توجه به وجود شرکت های مختلف در بازار درب و پنجره دوجداره، باید در انتخاب آن دقت نمایید, این مطلب شما را برای انتخاب بهترین پنجره دوجداره upvc راهنمایی می نماید.

پنجره دوجداره مناسب

نکات مهم در انتخاب پنجره دوجداره با کیفیت
۱- پروفیل یو پی وی سی
۲- یراق آلات
۳- شیشه دو جداره
۴- نحوه تولید
۵- نصب استاندارد درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی
۱- راهنمای انتخاب پنجره دوجداره upvc با بهترین پروفیل
پروفیل پنجره دوجداره upvc سازگار با شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده باشد.
برای انتخاب بهترین پروفیل پنجره دوجداره upvc، بایستی در ابتدا به کیفیت و در مرحله بعد به نوع پروفیل یو پی وی سی دقت نمایید, پروفیلهای ساخت کشور آلمان از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. دقت کنید پروفیلهای upvc ترک جهت شرایط آب و هوایی ترکیه ساخته شده اند که نور خورشید به صورت مایل می تابد و سردسیری نیز می باشند. به همین دلیل امکان ترک خوردگی و تغییر رنگ آنها در ایران بسیار بالا می باشد.

پروفیل یو پی وی سی

۲- راهنمای انتخاب یراق آلات پنجره دوجداره upvc
یراق آلات یک پنجره دوجداره یو پی وی سی شامل لولا، دستگیره و اسپانیولت می باشد. مجموعه این ست را یراق آلات درب و پنجره دوجداره می گویند که هر یک عملکرد خاص خود را دارند.
یکی از معتبرترین برندهای یراق آلات در البرز- کرج ، یراق آلات روتو Roto آلمان می باشد که علامت اختصاری آن بر روی لولا، اسپانیولت و دستگیره حک شده است و از مرغوبترین یراق آلات موجود در بازار فروش می باشد.

شیشه دوجداره رنگی

۳- راهنمای انتخاب پنجره دوجداره UPVC با مناسب ترین نوع شیشه
سعی کنید شیشه ای را انتخاب نمایید که دارای گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان و استاندارد ملی باشد و از خرید شیشه های دوجداره ای که در کارگاهها و به صورت دستی تولید می گردند به شدت خودداری فرمایید چون هرگز انتظارات شما را از نظر عایق بودن برآورده نخواهد کرد.
خصوصیات بهترین شیشه برای پنجره دوجداره upvc
شیشه های دوجداره از جنس درجه ۱ یک و فاقد هرگونه خط و خش باشند.
شیشه ها باید توسط کارخانه ها تولید شوند تا دارای گاز آرگون استاندارد باشند.