درب پی وی سی در کرج

درب دوجداره

درب پی وی سی در کرج

از جمله درب های پی وی سی دو جداره مورد استفاده در ساختمان ها، درب سرویس بهداشتی یعنی درب حمام و درب دستشویی می باشند. درب حمام و دستشویی به دلیل رطوبت موجود باید ضد آب باشند تا کمترین آسیب ممکن را ببینند. شرکت درب و پنجره دو جداره ماندگار با توجه به نیاز مشتریان و خریداران عزیز، انواع درب پی وی سی دو جداره را در کرج، از جمله درب پنل دار، شیشه ای و درب دوجداره آکاردئونی را دررنگ های متنوع با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید و عرضه می نماید.

درب یو پی وی سی

درب پی وی سی ضد آب، دربی است که در برابر رطوبت آسیب ندیده، دچار پوسیدگی نشود ودارای عمر مفیدی باشد. البته مواد اولیه و نحوه تولید نیز در کیفیت درب پی وی سی تاثیر بسزایی دارد و در صورتی که شرایط تولید و استاندارد ها کاملا رعایت شود می توان گفت مقاومت بالاتری نسبت به دربهای HDF در برابر رطوبت دارند، در نتیجه یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای درب حمام و دستشویی خرید درب پی وی سی است . در بازار درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، درب های روکش پی وی سی نیز موجود است که آنها نیز با درب های پی وی سی تفاوت دارند .

درب سفارشی یو پی وی سی

برخی از فروشندگان دربهای روکش “پی وی سی”را به عنوان درب های پی وی سی و ضد آب معرفی می کنند در حالیکه ورقه های حرز ضد آب کلا “پی وی سی” می باشند اما ورقه های مورد استفاده در ساخت درب پی وی سی در اصل ورق های MDF هستند که با پی وی سی به ضخامتهای ۰٫۴ یا ۰٫۲ میلی متر روکش شده اند و رطوبت به داخل آنها نفوذ نمی کند در نتیجه درب های روکش pvc دارای کیفیت لازم نبوده و مانند سایر درب ها دچار پوسیدگی می شود.
به دلیل یکپارچه نبودن روکشها امکان نفوذ آب و در نتیجه خرابی زود هنگام این نوع درب ها وجود دارد .به عنوان مثال در مکان مرطوبی مانند حمام ،به علت وجود بخار آب و سطح رطوبت و دمای بالا، رطوبت به ورق ام دی اف نفوذ کرده و در نتیجه باعث ورم کردن در و جدا شدن روکش pvc از ام دی اف زیرین خواهد شد.