درب پنجره یو پی وی سی رنگی

رنگ پنجره دوجداره

درب پنجره یو پی وی سی رنگی

درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه میگردد و از لحاظ کیفیت و ماندگاری و همچنین حفظ انرژی باهم تفاوت هایی دارند.
درب و پنجره های رنگی یا لمینیت بسیار زیبا هستند ولی در انتخاب پنجره های رنگی دقت کنیم که پروفیل رنگ یا لمینیت شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برابر اشعه ماواری بنفش خورشید دوام داشته و رنگ یا لمینیت را از خود جدا نکند.

پنجره طرح چوب

رنگ بندی و لمینیت
آنچه (شرکت پنجره ماندگار ) برای شما به ارمغان می آورد و قادر به انجام آن خواهد بود ،قابلیت انتخاب رنگ و طرح درب و پنجره شما ،با نظر وسلیقه
شما خواهد بود ، یکی از مهمترین مزیت های پروفیل یو پی وی سی این است که می توان در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شد و بسیار مقام در برابرتاثیرات محیطی با در نظر گرفتن گذشت زمان می باشد .

رنگ پنجره های پنجره های ویستابست

خواص درب و پنجره یو پی وی سی
بیش از ۳۵ درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . درب و پنجره های یو پی وی سی که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی که درحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.

رنگ بندی پنجره های دوجداره

شیشه های دو جداره :
با بکار بردن شیشه های دو جداره در پنجره های یو پی وی سی با ضخامت های مختلف و متناسب و رنگ های متنوع بسته به شرایط و محیط مورد نظر می توان علاوه برجلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال صدا به زیبایی هرچه بیشتر در محیط سکونت یا کار خود بوجود آورد .
بدین منظور (شرکت پنجره ماندگار) با راه اندازی خط تولید شیشه های دو جداره و با بهره گیری از دستگاه های کاملا اتو ماتیک و پیشرفته ساخت شیشه های دو جداره بر این باور است که خدماتی بی نظیر را به مشتریان گرامی ارایه نماید .