درب پنجره سه دوجداره عایق صوتی

پنجره های عایق

 

درب پنجره سه دوجداره عایق صوتی

پنجره با اشکال هندسی

یکی از مزایای اصلی و مهم درب و پنجره های ۲ و ۳ جداره یو پی وی سی و آلمینیوم عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.

در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید درب و پنجره های ۲ و ۳ جداره بوجود آمده است.

با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و ان هم استفاده از پنجره های یو پی وی سی و الومینیوم با شیشه های دوجداره و یا سه جداره است.

انواع شیشه سه جداره

این نوع پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که جلوی ورود صدا به داخل را میگیرند و بزرگترین علت این خاصیت وجود شیشه هایی است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی ساخته شده اند و علاوه بر زیبایی،عایق صوتی را ممکن میکنند.

امروزه درب و پنجره های یو پی وی سی و الومینیوم در تمامی ساختمان ها استفاده میشوند، اما به کارگیری پنجره با شیشه دوجداره و سه جداره بستگی به منطقه و محل قرارگیری ساختمان دارد برای مثال برای ساختمان های مجاور اتوبان و خیایان های شلوغ از شیشه های سه جداره استفاده میکنند تا عایق صوتی پنجره ها بیشتر صورت پذیرد.

حال ممکن است با وجود استفاده از پنجره های دوجداره باز هم صدا وارد محیط شود و اسایش را از شما سلب کند و موجب نارضایتی شما گردد اما این مشکل کاملا قابل حل است و با رگلاژپنجره ها و درزگیری اصولی و رفع ایرادات کارایی درب و پنجره دوجداره باز می گردد.

شیشه دوجداره در کرج

شرکت پنجره ماندگار در زمینه رگلاژ و تعمیرات ، سابقه طولانی داشته و عایق صوتی و حرارتی پنجره های شما را با رفع ایرادات موجود تضمین می کند.